Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Jeres fluebinding setup?

 Besvar Besvar
Forfatter
Dennis Hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Dummiz Avatar

Tilmeldt:: 18 Jan 2008
Geografisk: Gjerlev
Status: Offline
Beskeder: 198
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Dummiz Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Jeres fluebinding setup?
    Sendt: 21 Dec 2015 kl. 23:01
har i nogle billeder af jeres setup? Jeg har ikke så meget plads så søger lidt inspiration til hvordan det kan gøres så det hele er samlet et sted :) og hvilke lampe bruger i så i har nok lys hvis i evt. Binder om aftenen?
Til top
kennet nielsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
cnc snedkeren Avatar

Tilmeldt:: 15 Jun 2008
Status: Offline
Beskeder: 101
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér cnc snedkeren Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 22 Dec 2015 kl. 14:01
Til top
Ørde Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Ørde

Tilmeldt:: 25 Jul 2005
Geografisk: Vejle amt.
Status: Offline
Beskeder: 829
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Ørde Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 22 Dec 2015 kl. 14:11
jeg har næsten alle mine grejer i ringbind .. enten i fotolommer, eller i stor .. ja, hvad hedder de .. de der A4 lommer!!
Til top
Carsten O Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
carsten o

Tilmeldt:: 08 Nov 2012
Geografisk: SydFyn
Status: Offline
Beskeder: 670
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér carsten o Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 22 Dec 2015 kl. 15:23

Hej

Bruger et pc-skab Big smile

Det er bare at åbne det og  trække bord-pladen ud og så er man igang med at binde igen. Lampen er fra aldi, giver et fint lys samt der er forstørrelseglas lige ved hånden !

Konen gider ikke se på alt det rod, så dette var den perfekte løsning for mig. Wink

Se her : 





Go Jul





Redigeret af carsten o - 22 Dec 2015 kl. 15:25
Til top
Safet Ahmetagic Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Gedder123 Avatar

Tilmeldt:: 12 Feb 2015
Geografisk: Danmark
Status: Offline
Beskeder: 140
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Gedder123 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 22 Dec 2015 kl. 15:48
Dit skab ligner faktisk en grejbutik med alle de varer! :D - Det ser fandeme flot ud, og gid jeg selv havde sådan et skab :P


God jul og godt nytår!
Til top
Per Hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Taonga Avatar

Tilmeldt:: 17 Apr 2004
Geografisk: Fredensborg
Status: Offline
Beskeder: 2059
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Taonga Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 22 Dec 2015 kl. 16:35
Jamen sådan et skab kan du købe af mig
Med venlig hilsen
Per Hansen
Fredensborg

Old Flyfishermen never die - they just wade away!
Til top
Carsten O Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
carsten o

Tilmeldt:: 08 Nov 2012
Geografisk: SydFyn
Status: Offline
Beskeder: 670
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér carsten o Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 22 Dec 2015 kl. 17:41

Hej Safet !

Tak for det Big smile

Og jeg sælger ikke grej LOL

Tør næsten ikke fortælle dig at jeg har et skab mere med kroge, fjer og hjul mm.

Men jeg er også en ældre herre som har samlet sammen over flere år !

Det skab har jeg købt for 500kr i et lager salg. Men har set at der i gul & gratis samt den blå avis til tider er nogle til salg. Måske ikea har et !

Ellers er der jo det Per har til salg, men ved ikke om der er en bord-plade i det som kan trækkes ud. Ellers hvis du er lidt fingersnild kan du jo nemt lave en bordplade i sådan et skab som kan trækkes ud. Så kan du indrette det med div hyller mm.


Hilsen

Carsten O





Til top
peter h. Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
lektoren

Tilmeldt:: 25 Sep 2011
Geografisk: kaundborgl
Status: Offline
Beskeder: 56
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér lektoren Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 22 Dec 2015 kl. 18:57
Dette fluebord er er ikke troværdigt !
Man kan se bordpladen Smile

Til top
Safet Ahmetagic Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Gedder123 Avatar

Tilmeldt:: 12 Feb 2015
Geografisk: Danmark
Status: Offline
Beskeder: 140
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Gedder123 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 23 Dec 2015 kl. 06:05
Citat: carsten o


Hej Safet !

Tak for det Big smile

Og jeg sælger ikke grej LOL

Tør næsten ikke fortælle dig at jeg har et skab mere med kroge, fjer og hjul mm.

Men jeg er også en ældre herre som har samlet sammen over flere år !

Det skab har jeg købt for 500kr i et lager salg. Men har set at der i gul & gratis samt den blå avis til tider er nogle til salg. Måske ikea har et !

Ellers er der jo det Per har til salg, men ved ikke om der er en bord-plade i det som kan trækkes ud. Ellers hvis du er lidt fingersnild kan du jo nemt lave en bordplade i sådan et skab som kan trækkes ud. Så kan du indrette det med div hyller mm.


Hilsen

Carsten O






Hej Carsten :D


Haha, det kan godt være, at du ikke sælger grejet, men når du oven i købet nævner, at du også har mere end det på billedet, så er du en mindre grejbutik, bare uden salg LOL Du har været god til at samle på grejet, det må man tage hatten af for! Jeg vil gerne takke dig for, at fortælle mig hvor jeg muligvis kan købe bordet og det vil jeg tage til overvejelse, da det ser fornuftigere ud end det lille computer bord jeg bruger nu. Igen, du kan sgu være glad over det skab der og det ser ALTSÅ P**** FEDT UD!!!!

Jeg vil ønske dig en rigtig god jul og et godt nytår!


Mvh Safet Wink
Til top
morten bundgaard Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Morten Bundgaard Avatar

Tilmeldt:: 03 Nov 2004
Status: Offline
Beskeder: 37
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Morten Bundgaard Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 24 Dec 2015 kl. 12:24


Mit binde hjørne i et ret sjældent opryddet tilstand :-)
Til top
Carsten O Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
carsten o

Tilmeldt:: 08 Nov 2012
Geografisk: SydFyn
Status: Offline
Beskeder: 670
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér carsten o Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 24 Dec 2015 kl. 12:58
Hej Morten

Er du fluebinder eller pels-jæger ??  LOL

Det ser sgu da rigtigt godt ud og der er da fin orden i det. Thumbs Up

Fik da lige en ide om hvordan jeg også kan hænge mine skind.

Men har i også nakker og soft-hackle i jeres pro sortiment ?



God JUL












Redigeret af carsten o - 24 Dec 2015 kl. 13:14
Til top
Dennis Hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Dummiz Avatar

Tilmeldt:: 18 Jan 2008
Geografisk: Gjerlev
Status: Offline
Beskeder: 198
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Dummiz Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 24 Dec 2015 kl. 23:45
Er du helt svimmel et setup Morten. Det ser godt nok godt ud :) 

Min kæreste vil rykke mig midt over hvis mit "fluebinderi" fyldte så meget der haha
Til top
Ole Sørensen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
elldis

Tilmeldt:: 10 Jan 2008
Geografisk: Mors
Status: Offline
Beskeder: 57
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér elldis Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Jan 2016 kl. 13:11
har i dag været i en genbrugsbutik, hvor jeg løb over denne møbel. Kunne være fin som fluebindingsmøbel. prisen var 275,- kr. Den står i Vildsund, Thy
Til top
Ole Sørensen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
elldis

Tilmeldt:: 10 Jan 2008
Geografisk: Mors
Status: Offline
Beskeder: 57
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér elldis Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Jan 2016 kl. 13:15
Til top
Arnt Christensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
arntc

Tilmeldt:: 15 Aug 2010
Status: Offline
Beskeder: 333
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér arntc Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11 Jan 2016 kl. 10:31
Ja, en tur med sandpapir, nogle nye greb på lågerne og så noget godt olie, så er det i vinkel.
Til top
Frederik Lorentzen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Phredz Avatar

Tilmeldt:: 29 Aug 2008
Status: Offline
Beskeder: 254
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Phredz Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13 Jan 2016 kl. 22:12
http://www.youtube.com/watch?v=ZL3VCfi0-cg


Redigeret af Phredz - 13 Jan 2016 kl. 22:12
Til top
Jan L Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
JTHL

Tilmeldt:: 03 Jun 2009
Geografisk: Aalborg
Status: Offline
Beskeder: 453
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér JTHL Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 14 Jan 2016 kl. 07:35
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres