Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

UV lim hærder ikke

 Besvar Besvar
Forfatter
Casper RH Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
CasperRH

Tilmeldt:: 14 Okt 2012
Status: Offline
Beskeder: 142
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér CasperRH Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: UV lim hærder ikke
    Sendt: 04 Feb 2016 kl. 21:42
Hej med jer fluebindernørder.
Jeg har indtil nu brugt UV lim fra Deer Creek.
Da jeg var ved at løbe tør for lang tid siden købte jeg en Clear Cure Goo UV lim.

Jeg er vandt til at min Deer Creek den hærder med det samme jeg lyser på den. Lavede et hovede af Clear Cure Goo forleden og kunne ikke få det til at hærde. Idag har jeg ladet det stå i vindueskarmen hele dagen i håb om at solen kunne få den til at hærder.

Den er stadig blød og klistret.. Hva f..... sker der? :)

På forhånd tak.
Til top
frank pedersen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
folp

Tilmeldt:: 07 Jun 2005
Geografisk: jylland
Status: Offline
Beskeder: 549
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér folp Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 05 Feb 2016 kl. 06:20
Tror nu lige at det skal helt ud i sollyset,de fleste vinduer tilbageholder UV lyset, men irriterende er det da,hvis det kun er klæbrigt til sidst ,bruger jeg  Isopropylalkohol til at fjerne det ,så bliver det glat.
Til top
Kenneth Glarrild Petersen B Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Bishop Avatar

Tilmeldt:: 11 Okt 2004
Status: Offline
Beskeder: 457
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Bishop Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 05 Feb 2016 kl. 11:10
Citat: CasperRH

Hej med jer fluebindernørder.
Jeg har indtil nu brugt UV lim fra Deer Creek.
Da jeg var ved at løbe tør for lang tid siden købte jeg en Clear Cure Goo UV lim.

Jeg er vandt til at min Deer Creek den hærder med det samme jeg lyser på den. Lavede et hovede af Clear Cure Goo forleden og kunne ikke få det til at hærde. Idag har jeg ladet det stå i vindueskarmen hele dagen i håb om at solen kunne få den til at hærder.

Den er stadig blød og klistret.. Hva f..... sker der? :)

På forhånd tak.

Har haft samme oplevelse som dig og smed l..... ud og bruger nu produktet Loon har, det virker Smile
Med Venlig Hilsen
Kenneth
Til top
Carsten Hougård Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
bundbid1

Tilmeldt:: 14 Jan 2013
Status: Offline
Beskeder: 28
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér bundbid1 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 05 Feb 2016 kl. 19:30
http://skagitanglers.com/Fluebinding/lak-og-lim/uv-lim.html
You Can Tune A Piano,But You    Can´t Tunafish...
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum