Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Bløde perler - gummi.

 Besvar Besvar
Forfatter
Per Karlsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
PK Avatar

Tilmeldt:: 18 Mar 2004
Status: Offline
Beskeder: 1737
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér PK Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Bløde perler - gummi.
    Sendt: 12 Feb 2016 kl. 09:06
Jeg roder pt. med nogle bløde Jighaler lavet, af Silicone bade hætter.

Jeg er på jagt efter en hel sort gummiperle, i bløde udførsel, med hul igennem, og størrelse på ø6mm.

Hvor kan jeg købe en sort ø6mm. perle i blød udgave?



Billedet viser ideen i montagen Badehætte - kugle og krog. Hvad bruges dette setup til?

Mange ting - montage på alt endegrej - rørfluer, og den helt sorte udgave, er tænkt til P&T søer, med mange hale tudser.

På forhånd tak.

Mvh
P.K.

Redigeret af PK - 12 Feb 2016 kl. 09:07
Til top
Jesper Kamstrup Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
kamstrup

Tilmeldt:: 12 Sep 2011
Geografisk: Dianalund
Status: Offline
Beskeder: 1
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér kamstrup Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 12 Feb 2016 kl. 13:24
Hej P.K.
ebay er din ven;


Og endda sendt fra England, så ingen told/moms.
Kamstrup



Redigeret af kamstrup - 12 Feb 2016 kl. 13:27
Til top
Jacob B Hansen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
bechmannjacob Avatar

Tilmeldt:: 22 Maj 2005
Geografisk: Horsens
Status: Offline
Beskeder: 14
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér bechmannjacob Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 12 Feb 2016 kl. 13:26

Hvis du laver en søgning i google billeder på ”rubber beads carp”  (carp = karpefiskeri) så finder du ret sandsynligt, hvad du skal bruge. Dog skal du nok bestille dem hjem fra UK

https://www.google.dk/?gws_rd=ssl#q=rubber+beads+carp


Til top
Per Karlsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
PK Avatar

Tilmeldt:: 18 Mar 2004
Status: Offline
Beskeder: 1737
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér PK Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 12 Feb 2016 kl. 13:43
Tak for svarene, jeg havde skimmet de omtalte link, men jeg havde en forventning om, at sådanne sorte perler evt. kunne erhverves i Danmark.

Karpe fiskerne, har mange gode ting i deres tilhør, og jeg bruger en del af det tilbehør, blandt andet Carpring, er blevet brugt i mange år, men jeg er altid med på en lytter, når der noget godt at hente .

Mvh
P.K.
Til top
Jørn Frank Mortensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Lionfish Avatar

Tilmeldt:: 16 Aug 2005
Status: Offline
Beskeder: 151
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Lionfish Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 12 Feb 2016 kl. 17:36
Hej Per

item 14222C 5 mm rund 56 stk 28.-
Item 11169B 4-6 mm oval 15 stk 20.-
Item 11218 6 mm rund 10 stk 15.-

www.lionfish.dk
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum