Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Sveriges bästa laxfiske

 Besvar Besvar
Forfatter
Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Johnsson

Tilmeldt:: 28 Feb 2016
Geografisk: Sverige
Status: Offline
Beskeder: 2
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Johnsson Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Sveriges bästa laxfiske
    Sendt: 28 Feb 2016 kl. 22:14
I Laholm har vi Sveriges bästa laxfiske. Och här har jag turen att bo Smile
Planera gärna in en tur till Laholm i sommar för att fånga er drömlax eller varför inte redan nu under våren för att fånga en fin öring? Vill ni ha hjälp med boende så kan ni kontakta mig. 
Har ni frågor gällande utrustning, fiskeplatser, fiskekort eller annat så ska jag försöka besvara dem. 
Säsongen börjar 1 mars med fiske efter havsöring sedan stiger laxen från april-maj. Säsongen slutar den 14 oktober. ( 1/3-7/3 och 1/10-14/10 är endast fiske med årskort tillåtet)
Dagkort 180 SEK
3-dagars kort 540 SEK
Årskort 1200 SEK
Vi hyr ut vår gäststuga för korttidsboende. 
Endast några hundra meter från Lagans hetaste fiskeplatser på norra sidan. 
Naturskönt läge med utsikt över Laholm och lagan från egen uteplats.
Boendet är på ca 20 m2 och har badum med wc och dusch, liten kokvrå med kylskåp, tv och bäddar för 1-2 personer. Sängkläder ingår ej.

400 SEK eller DKK/natt
2000 SEK eller DKK/vecka

www.laxfiske.org
www.laholmlaxfiske.nu
www.fiska.se

Til top
Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Nikolaj Kolding! Avatar

Tilmeldt:: 13 Dec 2011
Status: Offline
Beskeder: 233
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Nikolaj Kolding! Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28 Feb 2016 kl. 22:33
Har i en e-mail for kontakt?
Til top
Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Johnsson

Tilmeldt:: 28 Feb 2016
Geografisk: Sverige
Status: Offline
Beskeder: 2
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Johnsson Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28 Feb 2016 kl. 22:35
morganjohnsson84@gmail.com 


Til top
 Besvar Besvar

Skift forum