Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Fiskegrejs-loppemarked i Korsør

 Besvar Besvar
Forfatter
Niels Riis Ebbesen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
NRE

Tilmeldt:: 18 Sep 2011
Status: Offline
Beskeder: 527
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér NRE Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Fiskegrejs-loppemarked i Korsør
    Sendt: 12 Mar 2016 kl. 21:39

Jeg har lavet en serie billeder fra dagens fiskegrejs loppemarkedet i Korsør, de kan ses på flg. link: http://www.mediapix.dk/oversigt/jagt_&_fiskeri/fiskegrejs_loppemarked/preview_01of11.html - klik på de små billeder for at se en større version


OBS: Serien ender ved billed nr. 099 i preview 5of11. Herfra er det gamle billeder fra Bellahøj.





Redigeret af NRE - 13 Mar 2016 kl. 16:55
Til top
Heinz Gerhard Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
tackler Avatar

Tilmeldt:: 10 Jul 2005
Status: Offline
Beskeder: 1502
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér tackler Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13 Mar 2016 kl. 13:46
[QUOTE=NRE] <p style="margin: 0px; font-size: 15px; line-height: normal; font-family: Helvetica; color: rgb20, 25, 35; : rgb246, 247, 248;">Jeg har lavet en serie billeder fra dagens fiskegrejs loppemarkedet i Korsør, de kan ses på flg. link:

Nej - det kan de ikke umiddelbart - linket er fejlagtigt
Til top
Niels Riis Ebbesen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
NRE

Tilmeldt:: 18 Sep 2011
Status: Offline
Beskeder: 527
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér NRE Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13 Mar 2016 kl. 16:55
Citat: tackler

Nej - det kan de ikke umiddelbart - linket er fejlagtigt

Det virker nu...Tongue
Til top
John Behrndtz Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
pip_ser

Tilmeldt:: 23 Sep 2007
Status: Offline
Beskeder: 822
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér pip_ser Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 14 Mar 2016 kl. 17:12
Hej Niels
Billederne kunne findes i dit register sammen med billeder fra Bellahøj
super fine billeder
Til top
Per Hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Taonga Avatar

Tilmeldt:: 17 Apr 2004
Geografisk: Fredensborg
Status: Offline
Beskeder: 2059
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Taonga Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 14 Mar 2016 kl. 19:48
Jeg finder det ret så krænkende at jeg og mine ting skal optræde i et billede arkiv, hvor jeg bliver sat til salg.
Man kunne da i det mindste have spurgt først om det var OK
Med venlig hilsen
Per Hansen
Fredensborg

Old Flyfishermen never die - they just wade away!
Til top
Carsten Faber Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Conger Avatar

Tilmeldt:: 04 Nov 2003
Status: Offline
Beskeder: 123
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Conger Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 15 Mar 2016 kl. 07:52
Hej Per.
Vi har haft det oppe at vende før, og det er svært at styre, ved et helt åbent arrangement. Mht billeder hvor enkelte personer er i focus, kan man godt bede om et billede fjernes fra en evt foto salgs hjemmeside, men et stemningsbillede hvor flere personer er på, vil man ikke kunne gøre noget ved det.

Det forholder sig dog ganske anderledes ved loppemarkeder som Bellahøj, hvor vi tager entre. Jeg har fået flere henvendelser, om netop det du bringer på bane, og har undersøgt juraen omkring emnet.
 Her har den gratis retshjælp været behjælpelige, og forklaret, at ved et loppemarked hvor vi tager entre, kan vi godt skilte, at vi tillader fotografering, men at ingen af disse billeder må bliver gjort til genstand for salg. Dette er pt under overvejelse. Mvh Carsten Faber Fmd Dansk Grejsamler Klub 
Til top
Per Hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Taonga Avatar

Tilmeldt:: 17 Apr 2004
Geografisk: Fredensborg
Status: Offline
Beskeder: 2059
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Taonga Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 15 Mar 2016 kl. 07:55
Hej Carsten
Det er taget til efterretning.
vi ses
Per
Med venlig hilsen
Per Hansen
Fredensborg

Old Flyfishermen never die - they just wade away!
Til top
Niels Riis Ebbesen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
NRE

Tilmeldt:: 18 Sep 2011
Status: Offline
Beskeder: 527
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér NRE Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 15 Mar 2016 kl. 18:55
Citat: Taonga

Jeg finder det ret så krænkende at jeg og mine ting skal optræde i et billede arkiv, hvor jeg bliver sat til salg.
Man kunne da i det mindste have spurgt først om det var OK

Hej Per, man skal ikke spørge om lov til at fotografer og videofilme i det offentlige rum, men det er også sådan, at hvis folk holder en hånd op og markere, at de ikke ønsker at blive fotograferet, så er der næppe nogen fotografer, som ikke respekterer en sådan markering.

Men du kan bare sende mig en e-mail: info@niels-ebbesen.net - hvor du udpeger det/de billeder som du er med på, så skal jeg gerne lægge et slør hen over dit ansigt, der gør, at du er anonymiseret.
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum