Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Fluekastekursus

 Besvar Besvar
Forfatter
Matias Pape Granvig Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
MatiasPG

Tilmeldt:: 16 Okt 2015
Status: Offline
Beskeder: 27
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér MatiasPG Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Fluekastekursus
    Sendt: 05 Apr 2016 kl. 09:08
Hej derude.

Nogen som har erfaringer med fluekastekurser i Sønderjylland? Er selv bosiddende i Sønderborg og ønsker at få finpudset min teknik af en dygtig instruktør. Dog har min søgen på nettet ikke fundet frem til nogen.

Måske der er nogen herinde som kan hjælpe?
Til top
Jens Nielsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
jnielsen

Tilmeldt:: 27 Aug 2008
Status: Offline
Beskeder: 183
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér jnielsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 05 Apr 2016 kl. 09:22
Har sendt dig en personlig besked.
Til top
Kenneth Glarrild Petersen B Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Bishop Avatar

Tilmeldt:: 11 Okt 2004
Status: Offline
Beskeder: 457
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Bishop Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 05 Apr 2016 kl. 13:41
http://123nu.dk/lystfiskeri/news2.asp?menu=laesestof&id=16210&title=Kastekursus%20med%20Ren%E9%20Gerken
Med Venlig Hilsen
Kenneth
Til top
Matias Pape Granvig Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
MatiasPG

Tilmeldt:: 16 Okt 2015
Status: Offline
Beskeder: 27
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér MatiasPG Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 05 Apr 2016 kl. 14:09


Citat: Bishop

http://123nu.dk/lystfiskeri/news2.asp?menu=laesestof&id=16210&title=Kastekursus%20med%20Ren%E9%20Gerken



Jeg så godt artiklen og det var et rigtig godt bud! Desværre kan jeg ikke den dato, så jeg er forsat åben for forslag.

Ellers tak for ideen :)
Til top
Klas Bendtsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Bendtsen

Tilmeldt:: 04 Maj 2004
Geografisk: Kolding
Status: Offline
Beskeder: 135
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Bendtsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 05 Apr 2016 kl. 15:07
Er du medlem af FFFD? Gratis kasteinstruktion, hvis man kan mønstre 5 deltagere og datoen passer instruktøren.
Til top
Matias Pape Granvig Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
MatiasPG

Tilmeldt:: 16 Okt 2015
Status: Offline
Beskeder: 27
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér MatiasPG Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 05 Apr 2016 kl. 17:01
Citat: Bendtsen

Er du medlem af FFFD? Gratis kasteinstruktion, hvis man kan mønstre 5 deltagere og datoen passer instruktøren.


Det vidste jeg ikke! Tak for info :)
Til top
Klas Bendtsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Bendtsen

Tilmeldt:: 04 Maj 2004
Geografisk: Kolding
Status: Offline
Beskeder: 135
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Bendtsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 07 Apr 2016 kl. 07:22
Jeg har sendt dig en personlig besked.

Vh. Klas
Til top
Ejler Nielsen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
EMN Avatar

Tilmeldt:: 26 Nov 2014
Geografisk: Midtjylland
Status: Offline
Beskeder: 67
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér EMN Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 07 Apr 2016 kl. 19:58
Har fluefisket i 40 år, de første 5 år var ikke specielt sjovt. Så stod jeg og betragtede en ældre fluefisker ved Skjern å, som i øvrigt var Englænder - ham kontaktede jeg da han kunne alt det jeg gerne ville på en let og uanstrengt måde. 2 timer trænede han mig og i dag har jeg de rigtige stænger og rigtige liner og jeg kaster elegant og uden at der skal lægges kræfter i. så mit råd er - se hvem der kan - kontakt dem, de vil gerne hjælpe, og det er helt gratis
Mvh. Ejler
Til top
hans lindegaard Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
flyfisherman

Tilmeldt:: 22 Feb 2003
Geografisk: Østfyn/sydfyn
Status: Offline
Beskeder: 108
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér flyfisherman Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08 Apr 2016 kl. 16:50
du bør nok være lidt mere præcis i , hvad det er du har brug for hjælp til:
Er det 2 håndskast  el 1 håndskast- er det å fikseri el kystfiskeri osv.

Til top
Matias Pape Granvig Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
MatiasPG

Tilmeldt:: 16 Okt 2015
Status: Offline
Beskeder: 27
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér MatiasPG Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08 Apr 2016 kl. 20:59
Du har da helt ret!

Det drejer sig om 1-hånds og jeg fisker primært kyst :)


Citat: flyfisherman

du bør nok være lidt mere præcis i , hvad det er du har brug for hjælp til:
Er det 2 håndskast  el 1 håndskast- er det å fikseri el kystfiskeri osv.
Til top
hans lindegaard Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
flyfisherman

Tilmeldt:: 22 Feb 2003
Geografisk: Østfyn/sydfyn
Status: Offline
Beskeder: 108
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér flyfisherman Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08 Apr 2016 kl. 21:57
saml et par stykker og kom til Fyn, så laver vi en eftermiddag/ aften med fokus på grej og kast til kysten.
skriv lindegaardhans@gmail.com
el
sms
53835075
Til top
Team-weber Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
lille Elg

Tilmeldt:: 04 Feb 2006
Geografisk: sønderjylland
Status: Offline
Beskeder: 28
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér lille Elg Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Apr 2016 kl. 19:28
Arbejder du også med to-hånds ?
Til top
Team-weber Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
lille Elg

Tilmeldt:: 04 Feb 2006
Geografisk: sønderjylland
Status: Offline
Beskeder: 28
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér lille Elg Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Apr 2016 kl. 19:31
mit spørgsmål var til Hans Lindegaard
Til top
hans lindegaard Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
flyfisherman

Tilmeldt:: 22 Feb 2003
Geografisk: Østfyn/sydfyn
Status: Offline
Beskeder: 108
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér flyfisherman Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10 Apr 2016 kl. 15:03
hej Team Weber
mente jeg havde svaret, men kan ikke finde det, så her er et nyt.
Drejer det sig om alm underhåndskast og overhåndskast, så kan jeg godt undervise i det .
Skal det være skagit og mere avanceret henviser jeg til Ronni Lagoni, så er I i de bedste hænder
Hans
Til top
Klas Bendtsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Bendtsen

Tilmeldt:: 04 Maj 2004
Geografisk: Kolding
Status: Offline
Beskeder: 135
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Bendtsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11 Apr 2016 kl. 07:41
Jeg vil arbejde videre med et kursus i FFFD-regi, så dem der er medlem her, kan gå ind på deres forum for at følge med.
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres