Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Erfaringer med Zpey HM Scandic SW #5

 Besvar Besvar
Forfatter
Niels Kallehave Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
high_tower

Tilmeldt:: 13 Apr 2011
Status: Offline
Beskeder: 40
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér high_tower Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Erfaringer med Zpey HM Scandic SW #5
    Sendt: 16 Apr 2016 kl. 17:20
Hej medfiskere :)

Er der nogle af jer der har erfaringer med Zpey HM Scandic SW#5? 

Jeg har været svært begejstret for A.jensens High tide som jeg håber at kunne matche med denne stang, til det helt lette fiskeri.

Tigth lines ;)
Til top
Mads Jensen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
pelle64 Avatar

Tilmeldt:: 04 Okt 2014
Geografisk: Farum
Status: Offline
Beskeder: 22
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér pelle64 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17 Apr 2016 kl. 09:04
Hej. Jeg er selv den heldige ejer af disse stænger. Jeg startede med at fiske a. Jensen High tide II #6 og købte senere en Zpey HM Scandic #5 på impulskøb. De fiskes med samme liner og er opgjort til 14g. Begge to. Jeg er meget glad for min Zpey og fisker næsten aldrig med min a. Jensen længere. Zpey stangen har lidt mere ryggrad og er ikke helt så blød i bunden som H.T II. Zpey stangen er lidt hurtigere og kaster fantastisk godt og nemt. Jeg bruger nylon skydeline og korte skyde hoveder. 14.5g. Scierra scandignavian saltwater 10.4m flydende og 15.5g. S.A Wet Cell intermediate 9.1m. Det spiller rigtig godt. Husk at få vejet S.A skydehovedet da deres klassificering er helt tosset. 
God fornøjelse.
Vh. Mads Jensen
Til top
Niels Kallehave Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
high_tower

Tilmeldt:: 13 Apr 2011
Status: Offline
Beskeder: 40
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér high_tower Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17 Apr 2016 kl. 10:14
Tak for input Mads.

Og tak for tippet med skydehovedet. De HT jeg har er ver 1, så det har været Rio og loop wf jeg har brugt mest på 16 og 18 gram. Jeg har desværre ikke prøvet ver 2, så jeg har den del til gode.  :) 
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down