Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Skum fluer

 Besvar Besvar
Forfatter
Knud Hansen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
butt

Tilmeldt:: 10 Apr 2010
Geografisk: Spøttrup
Status: Offline
Beskeder: 4
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér butt Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Skum fluer
    Sendt: 24 Maj 2016 kl. 17:34
Hejsa

Jeg har siddet og kigget efter nogle skum fluer det sidste stykke tid men har ikke rigtig kunne finde nogle til rimlige priser nogle steder, er der nogle der kan anbefale nogle steder de er til at komme til for penge, de sidste steder jeg har kigget ligger prisen på omkring 20 kr. Pr stk det er da lige og stramme den synes jeg .........

Så jeg er på udkig efter et sted hvor de er fornuftig med prisen Smile

Mvh. Hansen
Til top
Per Karlsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
PK Avatar

Tilmeldt:: 18 Mar 2004
Status: Offline
Beskeder: 1737
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér PK Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 24 Maj 2016 kl. 19:43
Hej Knud.

Jeg ville da kigge forbi den udbyder her:

http://fluepusher.dk/

Nu ved ikke hvad krav du stiller til fluernes holdbarhed, men billige fluer er vel ikke lig med holdbare fluer eller?

Mvh
P.K.
Til top
michael damkjær Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
damkjaer

Tilmeldt:: 22 Mar 2008
Geografisk: østjylland
Status: Offline
Beskeder: 114
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér damkjaer Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 24 Maj 2016 kl. 20:37
Hej Knud
 
Har en del skumfluer jeg ikke får brugt,
så ring el skriv på 60134068.
 
Mvh
Michael
Til top
Knud Hansen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
butt

Tilmeldt:: 10 Apr 2010
Geografisk: Spøttrup
Status: Offline
Beskeder: 4
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér butt Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 24 Maj 2016 kl. 20:45
Fluerne skærm selvfølgelig være gode og holdbare men synes bare 20 kr. + fragt er en dyr pris for fluer 
Til top
Michael Moesby Nielsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
moesby Avatar

Tilmeldt:: 01 Sep 2012
Status: Offline
Beskeder: 212
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér moesby Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 24 Maj 2016 kl. 20:51
Citat: PK

Hej Knud.

Jeg ville da kigge forbi den udbyder her:

http://fluepusher.dk/

Nu ved ikke hvad krav du stiller til fluernes holdbarhed, men billige fluer er vel ikke lig med holdbare fluer eller?

Mvh
P.K.
efter min mening er fluerne fra fluepusher ganske udmærkede til prisen - har selv fluer fra samme sted og synes de holder fint.

Skumfluer synes jeg er lidt mere skrøbelige end "almindelige" fluer pga skummet, så man skal nok ikke forvente at de holder til helt så mange fisk.
Til top
Knud Hansen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
butt

Tilmeldt:: 10 Apr 2010
Geografisk: Spøttrup
Status: Offline
Beskeder: 4
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér butt Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 24 Maj 2016 kl. 20:58
Enige med dig i at fluerne er mere skrøbelige jeg har desværre bare ikke haft meget held med fluerne fra FP 
Til top
Uffe Hasselby Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
DonFlue

Tilmeldt:: 15 Okt 2005
Geografisk: Vestsjælland
Status: Offline
Beskeder: 5
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér DonFlue Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 26 Maj 2016 kl. 11:13
Til top
Uffe Hasselby Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
DonFlue

Tilmeldt:: 15 Okt 2005
Geografisk: Vestsjælland
Status: Offline
Beskeder: 5
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér DonFlue Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 26 Maj 2016 kl. 11:22
Det skulle vel ikke være umuligt at købe fluerne fra en dansk fluebinder,der er kvalitet. Jeg synes det er "sjovt" at fiskere gerne betaler 30 til 50 kr. for et stykke bøjet kinesisk blik med farve på, men 20kr. for et stk. kvalitet dansk håndværk, uha nej. Så fik jeg lettet hjertet Tongue 
Til top
Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
hindsgavl

Tilmeldt:: 29 Maj 2013
Status: Offline
Beskeder: 94
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér hindsgavl Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 26 Maj 2016 kl. 13:09
20 kr. Det er dælme billigt.
Skulle jeg snøre en skumflue på bestilling ville jeg i hvert fald tage tæt på 30kr.
Afhængig af kvalitet og type af materialer er fremstillingsprisen et sted mellem 7-10 kr. Så skal der bruges tid på at binde det hele fast på krogen.
Den eneste måde at gøre det "billigere" på er ved at binde dem selv.
Så kan du få em fornuftig skumflue til en 20'er er det bare at slå til.
Til top
Knud Hansen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
butt

Tilmeldt:: 10 Apr 2010
Geografisk: Spøttrup
Status: Offline
Beskeder: 4
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér butt Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 26 Maj 2016 kl. 14:40
Tak skal i have for jeres svar og meninger jeg synes bare det virkede dyrt men jeg har fundet det et sted hvor prisen  er rimelig skulle ende med at give ca. 7 kr. Pr. Styk og nogle en smule mere 

Men tak skal i have allesammen 
Til top
Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Guests
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 26 Maj 2016 kl. 16:28
Citat: DonFlue

Det skulle vel ikke være umuligt at købe fluerne fra en dansk fluebinder,der er kvalitet. Jeg synes det er "sjovt" at fiskere gerne betaler 30 til 50 kr. for et stykke bøjet kinesisk blik med farve på, men 20kr. for et stk. kvalitet dansk håndværk, uha nej. Så fik jeg lettet hjertet Tongue 

If you pay with peanuts, you get monkies :-) :-)
Til top
Michael Moesby Nielsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
moesby Avatar

Tilmeldt:: 01 Sep 2012
Status: Offline
Beskeder: 212
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér moesby Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 26 Maj 2016 kl. 16:53
Citat: butt

Tak skal i have for jeres svar og meninger jeg synes bare det virkede dyrt men jeg har fundet det et sted hvor prisen  er rimelig skulle ende med at give ca. 7 kr. Pr. Styk og nogle en smule mere 

Men tak skal i have allesammen 
til 7 kr stykket skal du så nok heller ikke regne med kvaliteten og holdbarheden er højere end du har oplevet fra andre leverandører ;-)
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum