Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Loop til loop

 Besvar Besvar
Forfatter
Niels Kallehave Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
high_tower

Tilmeldt:: 13 Apr 2011
Status: Offline
Beskeder: 40
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér high_tower Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Loop til loop
    Sendt: 16 Jul 2016 kl. 21:56
Hej alle sammen 

En lille forespørgsel til jer med skydehoveder.

Hvor store laver I jeres loop fra skydeline til skydehovedet?

Jeg tænker her på at lave et stort loop der kan sluge den spole som linen sidder på, så det undgås at skulle trække hele linen igennem loopet og så spole på hjulet.

Pt kører jeg så små loops som muligt, men da jeg lavede mine nye hoveder, kom tanken om større loops til mig ( ok, et par glas whisky var blevet nydt samtidig med produktionen :)

Hvad er jeres erfaringer? 
Til top
Jakob Hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Jabber Avatar

Tilmeldt:: 11 Mar 2008
Status: Offline
Beskeder: 643
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Jabber Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16 Jul 2016 kl. 22:07
Virker fint. Rio gør det samme på deres coatede skydeliner.
Til top
frank pedersen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
folp

Tilmeldt:: 07 Jun 2005
Geografisk: jylland
Status: Offline
Beskeder: 549
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér folp Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17 Jul 2016 kl. 09:01
Fra bagline til skydeline, laver jeg et stort loop på baglinen som hjulet kan gå igennem, på samlingen mellem skydeline og hoved laver jeg som regel små loops,ud fra et ønske om så kort samling som muligt, men det du beskriver virker sikkert fint også.

Redigeret af folp - 17 Jul 2016 kl. 09:06
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum