Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Chernobyl flue... Fiskes?

 Besvar Besvar
Forfatter
Dennis Hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Dummiz Avatar

Tilmeldt:: 18 Jan 2008
Geografisk: Gjerlev
Status: Offline
Beskeder: 198
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Dummiz Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Chernobyl flue... Fiskes?
    Sendt: 17 Jul 2016 kl. 00:27
jeg skal til den lokale put sø i morgen og har fået et par chernobyl ants jeg vil prøve i den sammenhæng. Men har ikke rigtig fisket med tørfluer før hvordan skal sådan en chernobyl ant fiskes? Har en ide om den skal ud og ligge og lidt efter lidt trækker jeg den meget langsomt ind. Er det helt forkert opfattet?

Skal også prøve et par nymfer. Skal de fiskes anderledes eller skal de bare ligge lidt derude også og trækkes stille ind i ryk? :)
Til top
ole skaarup Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
ole skaarup

Tilmeldt:: 11 Dec 2010
Geografisk: Hobro
Status: Offline
Beskeder: 201
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér ole skaarup Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17 Jul 2016 kl. 22:31
Jeg plejer at fiske skum fluerne således at de rammer vandet lidt kraftigere end ved normalt fiskeri, når fluen har ligget lidt trækker jeg den ind i meget små ryk. I den sø jeg fisker er der forholdsvis klart vand så fisker primært til sete fisk. Min farvorit flue til overflade er madam X i farven mørk grøn/gul men også skum hoppere og hvepse er gode.
Håber at du kan bruge svar til noget
Knæk og bræk
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres