Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

VAL-A- TEARMENDER

 Besvar Besvar
Forfatter
Per Karlsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
PK Avatar

Tilmeldt:: 18 Mar 2004
Status: Offline
Beskeder: 1737
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér PK Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: VAL-A- TEARMENDER
    Sendt: 28 Jul 2016 kl. 15:49
Jeg har i tankerne at lave nogle fluemønstre, hvor man limer skindstykker på over og underside, så man får en to farvet "vinge".

https://www.google.dk/search?q=VAL-A-+TEARMENDER&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwjgsr2ruKfLAhWCYpoKHcudDAAQ_AUIBygB&biw=1280&bih=643#tbm=isch&tbs=rimg%3ACT4HNzxCgl4tIjgCIk5F4l6WcbecXi0Y8ZjwOVpNiqQpNWcDpghT-EHVE46ti6gmIcmCzEFxw3NYgGomiEVDolPurioSCQIiTkXiXpZxEVLqL3MjUjHQKhIJt5xeLRjxmPAR3uphxXtR-RYqEgk5Wk2KpCk1ZxERNQnXOJ2UxSoSCQOmCFP4QdUTEbOj0jn1vorOKhIJjq2LqCYhyYIRUuovcyNSMdAqEgnMQXHDc1iAahEgfHfpM3PQxSoSCSaIRUOiU-6uEZJS4FuMsU5F&q=VAL-A-%20TEARMENDER


Normalt bruges VAL-A- TEARMENDER, og det er også fint, men jeg er på jagt efter noget, lignende, men som er lidt tyndere, altså mere flydende.

Hvorfor? jo jeg har forsøgt at kombinere de 2 to farvet det vinger, men en undervinge af ægte skind + en overside af Craftfur Sellect, men jeg synes ikke VAL-A- TEARMENDER limer Craftfuren godt nok til skindet.

Jeg er interesseret i noget, som kan lime de to ting sammen uden at de bliver stift, som et bræt, er der nogen forslag?

På forhånd tak.

Mvh
P.K.


Redigeret af PK - 28 Jul 2016 kl. 15:53
Til top
Klaus Bøse Jensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Skarvbassen

Tilmeldt:: 26 Sep 2012
Geografisk: Danmark
Status: Offline
Beskeder: 299
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Skarvbassen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28 Jul 2016 kl. 16:48
LOCTITE HYBRID LIM 50G online på harald-nyborg - limer waders, liner mm. forbliver flexibel
Til top
Carsten O Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
carsten o

Tilmeldt:: 08 Nov 2012
Geografisk: SydFyn
Status: Offline
Beskeder: 670
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér carsten o Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28 Jul 2016 kl. 17:36


Hej PK


Den kan lime det sammen så det holder og den er fleksibel !




Til top
Per Karlsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
PK Avatar

Tilmeldt:: 18 Mar 2004
Status: Offline
Beskeder: 1737
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér PK Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 29 Jul 2016 kl. 19:04
Jeg takker for linkene, og jeg overvejer lige, hvad der kan bruges.

Noget af det her minder jo om Akvasil, det frøs man også ned, så kunne det bruges rigtig mange gange, og jeg brugte det blandt andet til min dykkerdragt.

VAL-A- TEARMENDER, kan også tørre ind, men jeg har gjort det, at jeg ikke benytter tuden på flasken, men beholder den forsegling, som hører med, og tager så kun lige det lim, som skal bruges, så holder flasken rigtig længe.


Jeg bruger en tandstik, til at smøre limen på skindsiden.

Mvh
P.K.
Til top
Klaus Bøse Jensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Skarvbassen

Tilmeldt:: 26 Sep 2012
Geografisk: Danmark
Status: Offline
Beskeder: 299
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Skarvbassen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 30 Jul 2016 kl. 15:01
Prøv den loctite den har mange anvendelsesmuligheder. Billig, hurtig støvtør og lugtfri
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum