Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Dårlig stil på auktion

 Besvar Besvar
Forfatter
Nick Ishøi Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Nick_is Avatar

Tilmeldt:: 31 Okt 2012
Status: Offline
Beskeder: 218
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Nick_is Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Dårlig stil på auktion
    Sendt: 03 Maj 2017 kl. 09:46
Faldt lige over denne:
http://123nu.dk/lystfiskeri/auktion.asp?Action=viewitem&menu=Auktion&ID=187434

Er der ikke noget i forum reglerne der forbyder dette?

- Nick
Til top
Lars Pedersen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
lars bs pedersen

Tilmeldt:: 13 Feb 2003
Geografisk: østjylland
Status: Offline
Beskeder: 24
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér lars bs pedersen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 03 Maj 2017 kl. 10:01
Jeg har overvejet at byde 3001 kr. og så byde op hver gang fjolset selv gør det. Når jeg så vinder siger jeg bare at jeg ikke er interesseret alligevel. Det må vel også være i orden så.
Til top
Per Karlsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
PK Avatar

Tilmeldt:: 18 Mar 2004
Status: Offline
Beskeder: 1737
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér PK Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 03 Maj 2017 kl. 10:55
Jo, det er absolut dårlig stil, at byde på egne varer, forøvrigt forbudt i flg. 123nus love, men man skal passe på med at dømme, man skal ihvertfald, være sikker på at det er samme person, før man kritisere, men i det tilfælde her, så mener jeg at det er lige lovligt smart, og jeg plejer at kontakte Lars Ågaard, når vi har de her mærkelige tiltag, det er webmaster, der skal stoppe disse unoderWink

Desværre, er der over tid kommet flere af disse tiltag, og der er flere der har et synonym, og ja, jeg synes, at det er en mærkelig form for tiltag, at man evt. ikke er tilfreds med budene, så lad dog være med at ligge auktionerne ud, eller sørg for et højt startbud, så ved man, hvad skal rette ind efter.

Mvh
Per Karlsen.
Til top
Heinz Gerhard Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
tackler Avatar

Tilmeldt:: 10 Jul 2005
Status: Offline
Beskeder: 1502
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér tackler Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 03 Maj 2017 kl. 10:59

Det kunne jo være det var en der blot havde misforstået noget - og blot ville sætte en 'startpris' som vi jo alle kan gøre når man opretter en auktion? Så hvad med at sende (PM) et par rimelig venlige ord til manden - og lad ham få lidt snor - i stedet for at lave noget mindst lige så useriøst med utroværdige bud ell. lign.
mvh
Heinz
Til top
Jesper Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
zisker

Tilmeldt:: 16 Mar 2017
Geografisk: Støvring
Status: Offline
Beskeder: 10
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér zisker Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 03 Maj 2017 kl. 11:01
Rolig nu... SmileSmile
Kender ikke sælger, men den samme auktion er oprettet igen med den samme person som højest bydende og med samme udløbs dato - eneste forskel er at der er skiftet billede så man kan se den ridse der er på stangen...

Til top
Jørgen Lorenzen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
FFFI

Tilmeldt:: 21 Aug 2005
Geografisk: Kysten
Status: Offline
Beskeder: 148
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér FFFI Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 03 Maj 2017 kl. 13:18
Ja..... næsten god stil, i hver tilfælde mere OK end at sælge en stang med alvorlige ridser,uden det kan ses på billedet.
Måske har sælger henvendt sig til byderen på auktionen.... han byder jo igen på den nye auktion. 👍
Til top
jens busk Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
smolt

Tilmeldt:: 05 Apr 2003
Geografisk: århus syd
Status: Offline
Beskeder: 8
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér smolt Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 03 Maj 2017 kl. 18:05
Som der påpeges er det ikke tilladt at byde på egne aktioner, hvilket ej heller er muligt medmindre man opretter en bruger med anden email. Men i dette her tilfælde blev jeg gjort opmærksom af en anden bruger at Line klassen ikke fremgik af annoncen og ligeledes var jeg ej tilfreds med billedet som netop ikke viste ridserne på stangen. Derfor oprettede jeg en ny bruger, overbød min egen aktion og kontaktede den højestbydende og forklarende at aktionen ville blive oprettet igen og han således var velkommen til at byde igen...
Håber min opførelse kan tilgives?

Til top
Steffen dantoft Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
dantoft Avatar

Tilmeldt:: 21 Maj 2005
Geografisk: kolding
Status: Offline
Beskeder: 165
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér dantoft Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 03 Maj 2017 kl. 20:43
Han har da solgt den til anden side... 
Til top
dennis heine sørensen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
nannabella

Tilmeldt:: 02 Nov 2011
Geografisk: horsens
Status: Offline
Beskeder: 11
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér nannabella Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 07 Jul 2017 kl. 20:42
Har købt stangen.Meget sympatisk mand der skrev pænt til mig om hvorfor han gjorde som han gjorde.Ser forkert ud men handlen helt iorden.
Til top
John Behrndtz Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
pip_ser

Tilmeldt:: 23 Sep 2007
Status: Offline
Beskeder: 822
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér pip_ser Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08 Jul 2017 kl. 08:26
Det er åbenbart ikke tilladt at fejle det er jo ikke første gang at ramaskriget lyder her inde det er jo nok derfor der ikke er mange auktioner mere men stor respekt til sælger det var Dennis der bød og han fik stangen og den samme respekt til Dennis der lavede indlæget før mig

Til top
Steffen dantoft Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
dantoft Avatar

Tilmeldt:: 21 Maj 2005
Geografisk: kolding
Status: Offline
Beskeder: 165
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér dantoft Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08 Jul 2017 kl. 22:21
Så John ingen grund til at spille mere hellig... Det er sket før også folk har givet en forklaring i forum... 
Til top
John Behrndtz Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
pip_ser

Tilmeldt:: 23 Sep 2007
Status: Offline
Beskeder: 822
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér pip_ser Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Jul 2017 kl. 21:43
Steffen læg lige mærke til jeg roser både sælger og den der oprindelig bød højest Hvad fanden mener du med at spille hellig
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum