Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

LENZ OPTICS COOSA

 Besvar Besvar
Forfatter
claus Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
skeldal

Tilmeldt:: 19 Dec 2008
Status: Offline
Beskeder: 208
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér skeldal Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: LENZ OPTICS COOSA
    Sendt: 09 Okt 2017 kl. 15:40
Hejsa har sådan et par Lenz OPtics Coosa med ZEISS Polycarbonate linser de sider super men der kommer dug kan man gøre noget for det ?
mvh Claus
Til top
Carsten Hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
limfjord Avatar

Tilmeldt:: 26 Jan 2006
Status: Offline
Beskeder: 633
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér limfjord Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Okt 2017 kl. 18:54
Jeg, mener hvis du vasker glasset med sulfo, tørre den med et rent viskestykke, og giver en tur med den kuld der er med til brillerne så skulle det være løst. Sådan gør jeg når jeg vasker mine almindelig briller, og dugen (ånde) forsvinder med det samme, det har ramt glasset  :-)
Til top
claus Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
skeldal

Tilmeldt:: 19 Dec 2008
Status: Offline
Beskeder: 208
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér skeldal Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Okt 2017 kl. 22:05
ok vil jeg prøve
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum