Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Havnetorsk

 Besvar Besvar
Forfatter
Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
erikragnar

Tilmeldt:: 27 Aug 2017
Status: Offline
Beskeder: 7
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér erikragnar Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Havnetorsk
    Sendt: 15 Okt 2017 kl. 20:24
Er havnetorsk lidt slappe i det? Fordi de bare står stille og ikke skal svømme så meget i strømmen?

Jeg spørger fordi jeg ikke synes fiskene giver så meget fillet i forhold til hvor store de ser ud.
Fisketuren til Oceankaj:
Oceankaj.dk
Til top
Lasse Christensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
lc52

Tilmeldt:: 19 Jun 2006
Geografisk: Amager
Status: Offline
Beskeder: 218
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér lc52 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 23 Okt 2017 kl. 12:40
jeg fangede engang en tyk torsk i Øresund på 18,2 kg.  Der blev kun 6,7 kg rent kød ud af den efter jeg havde fileteret og delt halestykker osv. 
Det er nok bedst at koge eller bage dem hele evt med noget fyld i maven så får man det hele med.

knæk og bræk
Til top
Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
erikragnar

Tilmeldt:: 27 Aug 2017
Status: Offline
Beskeder: 7
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér erikragnar Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 26 Okt 2017 kl. 05:09
Du har ret Lasse, den traditionelle måde er jo også at koge dem i store stykker for at få alt kødet med.
Fisketuren til Oceankaj:
Oceankaj.dk
Til top
Niels Kallehave Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
high_tower

Tilmeldt:: 13 Apr 2011
Status: Offline
Beskeder: 40
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér high_tower Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28 Okt 2017 kl. 15:11
Der er jo utroligt stort spil på fisk generalt. Kokkene regner med 1/3, og helt op til halvdelen er ben & hoved(efter at maven er fjernet)
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum