Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Ebeltoft fladfiskeri

 Besvar Besvar
Forfatter
Vilhelm Ellekrog Weldingh Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Vilhelmw

Tilmeldt:: 18 Jun 2017
Geografisk: Danmark
Status: Offline
Beskeder: 40
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Vilhelmw Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Ebeltoft fladfiskeri
    Sendt: 16 Okt 2017 kl. 19:12
Hejsa derude
Jeg fisker efter fladfisk i Ebeltoft, og primært ved Vindmølleparken. Har haft nogle nøk i stangen, men ikke fisk. Vi står typisk helt ude, men er det bedre længere inde? Og er der andre havne/pladser der skulle være bedre til fladfisk?
Mvh Vilhelm
Til top
Henning Pedersen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
tuzok

Tilmeldt:: 13 Jun 2005
Status: Offline
Beskeder: 3
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér tuzok Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18 Okt 2017 kl. 09:24
Hej

Jeg fisker også af og til ved en lange mole i Ebeltoft.
1) enten ved mølle nummer 2 - og måske kun 30-35 meter ud. Dér er ofte en del fladfisk.

eller

2) den plads jeg benytter mest er ved den alleryderste mølle; der er næsten altid godt med fladfisk - og i pæn størrelse.

Hvis du står for enden af molen skal du vælge det hjørne der vender SW og kaste ca. 40-45 meter skråt ud (vinkel på ca.45 mod SW ift. hjørnet); dér er der en sandbanke hvor der altid er fladfisk.

Det eneste besværlige ved fiskeriet fra møllemolen er de mange store sten.

PS: kender ikke andre pladser, men har da hørt Nato-molen, længere inde i bugten, omtalt som en fin plads.

Knæk & Bræk
Henning
    
Til top
Vilhelm Ellekrog Weldingh Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Vilhelmw

Tilmeldt:: 18 Jun 2017
Geografisk: Danmark
Status: Offline
Beskeder: 40
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Vilhelmw Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18 Okt 2017 kl. 15:20
Tusind tak Henning!
Det prøver jeg ;) 
Til top
Niels Ole Kjær Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Ole K. Avatar

Tilmeldt:: 04 Jan 2013
Geografisk: Sønderjylland
Status: Offline
Beskeder: 240
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Ole K. Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18 Okt 2017 kl. 15:59
Jeg mener NATO molen er ramt af et vinter fredningsbælte 
Og dermed ikke muligt at fiske fra nu.
Husk fisken vokser sig kun større i vandet, ikke i fryseren.
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum