Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Daiwa Ninja 3000

 Besvar Besvar
Forfatter
Per Søndergaard Tobiasen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Husky Jerk

Tilmeldt:: 23 Feb 2009
Status: Offline
Beskeder: 289
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Husky Jerk Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Daiwa Ninja 3000
    Sendt: 18 Okt 2017 kl. 09:28
Nogen der har gode/dårlige erfaringer med dette hjul ?
Til top
aleksander aabo eriksen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
alek0689

Tilmeldt:: 19 Aug 2012
Status: Offline
Beskeder: 21
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér alek0689 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 20 Okt 2017 kl. 00:19
det er et godt hjul til prisen, men hvis du har haft det i saltvand, så lad vær med på put det under vandhanen, tag en våd kuld og tør det af grundigt ( gælder generelt alt fiskegrej ) har ikke selv ejet det, men eft. køb et shimano stradic c3000 der får du meget for pengene :)
Til top
Jens Junker Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
JJunker Avatar

Tilmeldt:: 14 Jan 2014
Status: Offline
Beskeder: 11
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér JJunker Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 20 Okt 2017 kl. 09:10
Jeg synes det er nogle rigtig fine hjul til prisen, har selv et 2000 og netop købt et 3000, som jeg fik testet nogle timer i lørdags ved kysten. Det kører rigtig godt, uden nogen problemer med lineoplæg eller noget. Jeg bruger 0,17 Spiderwire invisibraid.
Til top
Niels Petersen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
NN32 Avatar

Tilmeldt:: 25 Mar 2012
Geografisk: Vejen
Status: Offline
Beskeder: 73
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér NN32 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 22 Okt 2017 kl. 16:43
Super Hjul og til prisen . Bruger selv Ninja 3000 til kyst . Et super hjul .

Købte det her , super billigt .

https://www.waveinn.com/maritim-fiskeri/daiwa-ninja/136245037/p?tqw=3000

man kan lave siden til dansk , så er det også nemer at handle .
Har ikke noget dårlig  at sige om Waveinn.com .




Til top
leif lunde Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
lunde

Tilmeldt:: 28 Nov 2003
Geografisk: nordsjælland roskilde fjord isefjorden øresund
Status: Offline
Beskeder: 260
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér lunde Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 25 Okt 2017 kl. 22:57
købte en mini spinnestang varen var helt i orden kom fra spanien så ingen told og moms.leif
Til top
leif lunde Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
lunde

Tilmeldt:: 28 Nov 2003
Geografisk: nordsjælland roskilde fjord isefjorden øresund
Status: Offline
Beskeder: 260
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér lunde Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 25 Okt 2017 kl. 22:59
der skulle selvfølgelig også havet stået at det var wave inn jeg købte hos.leif
Til top
Marius Juhl Pedersen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Marius Juhl

Tilmeldt:: 15 Okt 2017
Status: Offline
Beskeder: 40
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Marius Juhl Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 26 Okt 2017 kl. 14:36
Hej Per,

Jeg vil lige pointere, at WaveInn har utrolig lave priser. Men jeg vil ikke anbefale, at du køber hjulet gennem WaveInn, hvis du er interesseret i en korrekt ordre leveret til din dør inden for 1-3 hverdage. Jeg har selv købt grej fra WaveInn, og det tog 14 dage før jeg fik mit grej leveret. Udover dette fik jeg en forkert ordre. Men det er naturligvis også kun en anbefaling ud fra mine egne erfaringer.

Tag eventuelt et kig på deres Trustpilot for at se om kunderne er tilfredse:


Redigeret af Marius Juhl - 26 Okt 2017 kl. 14:39
Er du i tvivl om, hvilket fiskegrej du skal vælge? Besøg friluftsmagasinet.dk og læs diverse guides til valg af fiskegrej.
Til top
Niels Petersen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
NN32 Avatar

Tilmeldt:: 25 Mar 2012
Geografisk: Vejen
Status: Offline
Beskeder: 73
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér NN32 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28 Okt 2017 kl. 14:11
Ja det kommer også langt væk fra så jeg forstår godt det tager lang tid med post/Gls .
Alle kan begå fejl . og rette dem igen .
Det står på dansk og du kan en da klage igen .
Men har aldrig haft grund til at klage
Jeg har ikke haft problemer og har købt der over 10 gange .
Har min pakke på 10 til 14 dage . det gør ikke mig noget.

Du kan også bare købe Hjulet her hjemme i Dk en Ninja 3000 til 495 kr også super at støtte de danske butikker....
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum