Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Norge i uge 6

 Besvar Besvar
Forfatter
Ben Jamin Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Hooke

Tilmeldt:: 16 Okt 2014
Status: Offline
Beskeder: 17
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Hooke Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Norge i uge 6
    Sendt: 18 Nov 2017 kl. 14:10
kære fiskevenner.

Jeg står og skal en tur til Norge i uge 6 (2018) hvad er det godt at fiske efter der?? Jeg skal afsted med et barn på 15 der har lidt diagnoser ADHD mm. Det ville være fedt og give ham en uge med fisk på krogen Smile vi skal bo omkring Kristiansand ... håber i er nogle der kender lidt til godt fiskeri i Norge.

På forhånd tak.
Til top
Ben Jamin Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Hooke

Tilmeldt:: 16 Okt 2014
Status: Offline
Beskeder: 17
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Hooke Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18 Nov 2017 kl. 15:12
Op
Til top
Jesper Rosgaard Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
J Rosgaard

Tilmeldt:: 09 Maj 2011
Status: Offline
Beskeder: 295
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér J Rosgaard Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18 Nov 2017 kl. 16:03
Jeg tror du skal tage en bobslæde eller ski med i stedet, da det er vinter i Norge i uge 6. Uanset bliver det en kold fornøjelse.

Til top
Marius Juhl Pedersen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Marius Juhl

Tilmeldt:: 15 Okt 2017
Status: Offline
Beskeder: 40
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Marius Juhl Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18 Nov 2017 kl. 16:16
Hejsa,

Jeg fandt denne her hjemmeside, som jeg tror kan være brugbar:

Mvh.
Marius


Redigeret af Marius Juhl - 18 Nov 2017 kl. 16:17
Er du i tvivl om, hvilket fiskegrej du skal vælge? Besøg friluftsmagasinet.dk og læs diverse guides til valg af fiskegrej.
Til top
Ben Jamin Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Hooke

Tilmeldt:: 16 Okt 2014
Status: Offline
Beskeder: 17
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Hooke Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18 Nov 2017 kl. 17:27
Mange tak for link Smile
Til top
Niels Ole Kjær Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Ole K. Avatar

Tilmeldt:: 04 Jan 2013
Geografisk: Sønderjylland
Status: Offline
Beskeder: 240
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Ole K. Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18 Nov 2017 kl. 18:13
Måske isfiskeri i/på en sø i nærheden.

Havfiskeri i februar i Sydnorge er koldt, kan være barskt og hårdt og så høj søgang at fisketure på havet ofte må aflyses.

Mvh Ole
Husk fisken vokser sig kun større i vandet, ikke i fryseren.
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum