Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Shimano Stradic CI4+

 Besvar Besvar
Forfatter
Johan Frølich Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
jfro

Tilmeldt:: 09 Okt 2014
Geografisk: østjylland
Status: Offline
Beskeder: 25
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér jfro Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Shimano Stradic CI4+
    Sendt: 08 Maj 2018 kl. 12:20
Hej Folkens

Jeg skal bruge et nyt spinnehjul og har bestemt mig for et Shimano Stradic CI4+..

Men kan ikke finde ud af om jeg skal tage det i 3000 eller 4000.. (hvis 3000 er nok, vil jeg gerne spare vægten pga min ryg)

Det er primært til kyst, men skal også kunne tage en laks hvis jeg skulle være heldig en dag :)

Hvad ville i vælge og foreslå mig ?

På forhånd tak :)
Til top
Nick Ishøi Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Nick_is Avatar

Tilmeldt:: 31 Okt 2012
Status: Offline
Beskeder: 218
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Nick_is Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08 Maj 2018 kl. 15:30
Jeg ville klart gå med Str. 4000 hvis du gerne vil fiske laks med det en dag, og jeg kan også kun anbefale dig at tage det med 5.0:1 gearingen.
Til top
peder pedersen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
æ fisker Avatar

Tilmeldt:: 08 Sep 2013
Status: Offline
Beskeder: 178
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér æ fisker Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Maj 2018 kl. 09:25
Hej skal du brug den til laks skal du vælg 4000, jeg kan se der er 40 g. til forskel på 3000 og 4000, 4000 skal du vælg fordi akslen som spolen sidder på skal være kraftig til laksefiskeri har set en shimano twen power 4000 hvor akslen var bøjet efter kamp med laks, håber det gir mening.
hilsen Peder.  
Til top
dogan muhcu Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
hamsi1984

Tilmeldt:: 20 Okt 2013
Status: Offline
Beskeder: 26
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér hamsi1984 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 23 Maj 2018 kl. 22:15
Havørred + saltvand og laks.. Der er ingen tvivl str. 4000 efter min mening.
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum