Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Spinner søges

 Besvar Besvar
Forfatter
Allan Jacobsen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Allan Jacobsen

Tilmeldt:: 30 Aug 2008
Geografisk: Skive
Status: Offline
Beskeder: 60
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Allan Jacobsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Spinner søges
    Sendt: 14 Jun 2018 kl. 08:11
Mon nogen her på Forum, kan oplyse hvor jeg kan købe ILBA-spinner.
Det er især modellen med kobberblad i str. 4 jeg efterlyser. (se billede)
For et par år siden købte jeg et par stykker ved en grejhandler, men kan desværre ikke huske hvem. Syntes det er en super spinner...og så var den relativ billig Smile

Til top
Per Karlsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
PK Avatar

Tilmeldt:: 18 Mar 2004
Status: Offline
Beskeder: 1737
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér PK Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 14 Jun 2018 kl. 09:32
Hej Allan.

Jeg tror ikke, at du finder en dansk forhandler til Ilba produkter, og jeg mener, at den spinner, du har på fotoet, er udgået.

Prøv at se på den hjemmeside her:

http://www.ilba.it/uk/

De spinner, der sælges i dag, er shinet op, ikke så sært, vis man skal klare sig i konkurance med et meget stort spinner marked.

En mulighed ar at lave den type spinner selv, da alle løsdele kan købes, men ok, så er det ikke en original.

https://www.google.dk/search?biw=1229&bih=603&tbm=isch&sa=1&ei=WBwiW9e4HcXLwQKBzJn4Dg&q=ilba+spinner+blades&oq=Ilba+spinner+&gs_l=img.1.0.0i24k1.4161.4161.0.7851.1.1.0.0.0.0.220.220.2-1.1.0....0...1c.1.64.img..0.1.219....0.q4lpMI2j9c8


Mvh
Per Karlsen.


Redigeret af PK - 14 Jun 2018 kl. 09:44
Til top
Milton Christensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
McHardy

Tilmeldt:: 30 Nov 2005
Status: Online
Beskeder: 185
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér McHardy Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 14 Jun 2018 kl. 11:49
Hej....

Var det ikke bedre du brugte wobler   

Til top
Allan Jacobsen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Allan Jacobsen

Tilmeldt:: 30 Aug 2008
Geografisk: Skive
Status: Offline
Beskeder: 60
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Allan Jacobsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 14 Jun 2018 kl. 11:55
Hov hov Milton
Du skulle bare prøve. :-)
Til top
Allan Jacobsen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Allan Jacobsen

Tilmeldt:: 30 Aug 2008
Geografisk: Skive
Status: Offline
Beskeder: 60
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Allan Jacobsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 14 Jun 2018 kl. 12:06
Hej Per.
Ja, det er lidt ærgerligt at jeg ikke købte flere af dem dengang. Jeg syntes de har en super gang og "sving" i åen.
Såfremt man skal lave dem selv, skal der jo investeres i diverse værktøjer. Ved ikke lige om det er kost-effektivt. Vil jo helst fiske med flue.
Men det er da dejligt med noget alternativt når det blæser kraftigt. Og det gør det jo på disse kanter.
Jeg har lagt en annonce ind på "Køb-siden". Måske er jeg heldig at der er en der ikke gider fiske med denne spinner . Vi får se.
Ellers er Mepps 4 jo bare det jeg vil bruge. Den fås da heldigvis endnu. Har faktisk bestilt en håndfuld af disse.
Kan købes for 25,- stykket. Det må siges at være en helt ok-pris.
Hygge til dig Per
Venligst
Allan
Til top
Ivan møller Nielsen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
imn

Tilmeldt:: 18 Aug 2004
Status: Offline
Beskeder: 91
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér imn Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 14 Jun 2018 kl. 14:23
Hej.

Der er "masser" af Ilba spindere på nettet, blot søg Ilba Tondo så kommer deres hjemmeside op og lidt flere, for eks. denne, ja det er noget af et link og jeg ved ikke om det virker; men det er på eBay.blot søg Ilba Tondo

MVH. Ivan.

https://www.ebay.co.uk/sch/i.html?_nkw=ilba+tondo&clk_rvr_id=1564815278889&gclid=EAIaIQobChMIvKW1jY_T2wIVUc-yCh2dOgpsEAMYAiAAEgL3xfD_BwE&geo_id=32251&MT_ID=11&cmpgn=336075384&crlp=275164380457_&keyword=ilba+tondo&rlsatarget=kwd-157215339144&abcId=558836&treatment_id=7&poi=2826&adpos=1o2&device=c&crdt=0&ul_noapp=true
Til top
Allan Jacobsen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Allan Jacobsen

Tilmeldt:: 30 Aug 2008
Geografisk: Skive
Status: Offline
Beskeder: 60
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Allan Jacobsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 15 Jun 2018 kl. 08:57
Hej Ivan
Det lyder godt. Jeg vil prøve at søge inde på eBay.
Skal nok lige info om der er de spinner jeg søger.  
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum