Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

British Colombia / Homemobil

 Besvar Besvar
Forfatter
Brian Nielsen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
bear16

Tilmeldt:: 24 Apr 2009
Status: Offline
Beskeder: 9
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér bear16 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: British Colombia / Homemobil
    Sendt: 13 Okt 2018 kl. 09:06
Hej , vi er to mand der skal til BC i 2019 . Vi har været der 3 gange før , men denne gang vil vi prøve at flyve til Victoria istedet for Vandcouver . Mit spørgsmål er , er der nogle der kender et sted at leje en Homemobil i nærheden af Victoria eller lign  . 
På forhånd tak Smile
Til top
flemming jensen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
fsj Avatar

Tilmeldt:: 28 Apr 2009
Geografisk: Kolding
Status: Offline
Beskeder: 54
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér fsj Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13 Okt 2018 kl. 14:22
Mig bekendt kan du ikke flyve til Victoria, hvis det er på Vancouver Island.
Skal også af sted i 2019 så er lige med på sidelinjen.

Til top
Brian Nielsen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
bear16

Tilmeldt:: 24 Apr 2009
Status: Offline
Beskeder: 9
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér bear16 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13 Okt 2018 kl. 21:52
Jo du kan godt flyve til Victoria/Vancouver Island 
Til top
frank pedersen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
folp

Tilmeldt:: 07 Jun 2005
Geografisk: jylland
Status: Offline
Beskeder: 549
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér folp Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 14 Okt 2018 kl. 12:25
#0, 

har i tænkt jer at blive alle 2-3 uger på Øen?

Ellers skal i jo alligevel sejle til fra Vancouver ,hvis motorhome skal afleveres hvor i henter.
Vi  lejede ved Frazerway i Vancouver ,tog færgen til vancouver island hvor vi var en uge ,tog til fastlandet sidste 2 uger, et bedre indrettet Motorhome end de andre vi har haft. Færgen kostede i 2015 ca 100 dollars hver vej for vogn og 2 personer. 



Redigeret af folp - 14 Okt 2018 kl. 13:26
Til top
Brian Nielsen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
bear16

Tilmeldt:: 24 Apr 2009
Status: Offline
Beskeder: 9
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér bear16 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 14 Okt 2018 kl. 19:16
Ja vi har tænkt os at blive alle 14 dage på øen , ellers kan det jo ikke betale sig at flyve til Victoria . Og vi har prøvet turen fra Vancouver.
Til top
frank pedersen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
folp

Tilmeldt:: 07 Jun 2005
Geografisk: jylland
Status: Offline
Beskeder: 549
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér folp Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 15 Okt 2018 kl. 12:17
Hehe ,nej det var det jeg tænkte.
Til top
Jens Lygum Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Lygum

Tilmeldt:: 18 Nov 2005
Status: Offline
Beskeder: 78
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Lygum Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17 Okt 2018 kl. 08:19
Hej Brian. Jeg har en arbejdskolega der lejede her: http://rvrentvancouverisland.com
og det var de ok tilfredse med, eneste bøvl var den megen bagage der skulle transporteres by-hand til øen. De blev samlet op ved færgen af AC udlejeren.

Vi er en flok på 17 der skal afsted 16 dage i oktober 2019 og det bliver med AC fra Vancouver. Prismæssigt tror jeg ikke det kan betale sig at leje på øen.

Knæk og bræk til jer alle, måske vi ses derovre Smile
Mvh. Jens Lygum



Til top
 Besvar Besvar

Skift forum