Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Regler for laksefiskeri i Orkla 2019

 Besvar Besvar
Forfatter
Jakob Larsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Jakob Larsen Avatar

Tilmeldt:: 23 Nov 2008
Status: Offline
Beskeder: 789
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Jakob Larsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Regler for laksefiskeri i Orkla 2019
    Sendt: 02 Dec 2018 kl. 15:45
Så er regler for laksefiskeriet i Orkla 2019 vedtaget - Og jeg mener vedtaget i Fellesforvaltningen og ikke dikteret.

4 laks må hjemtages pr fisker i løbet af sæsonen, hvoraf 1 må være mere end 80 cm og 1 må være en hunlaks.

Væk er reglen om forbud mod hjemtagelse af hunlaks i juli og august og væk er ugekvoten på 2 stk.Clap

Fiskeriet skal stadig indstilles resten af dagen ved hjemtagelse af en laks.

Til top
Klaus Bøse Jensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Skarvbassen

Tilmeldt:: 26 Sep 2012
Geografisk: Danmark
Status: Offline
Beskeder: 299
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Skarvbassen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 03 Dec 2018 kl. 09:55
Jakob - ved du hvornår Gaula-reglerne for 2019 bliver vedtaget?
Til top
Jakob Larsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Jakob Larsen Avatar

Tilmeldt:: 23 Nov 2008
Status: Offline
Beskeder: 789
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Jakob Larsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 03 Dec 2018 kl. 16:05
Hej Klaus

Jeg tænker at regler snart kommer for Gaula, men at vi må følge med på www.Gaula.no, men mon ikke de kommer til at ligne dem fra Orkla?..det håber jeg.
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum