Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Gummikugler

 Besvar Besvar
Forfatter
Peter Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
P.M.

Tilmeldt:: 01 Mar 2010
Status: Offline
Beskeder: 508
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér P.M. Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Gummikugler
    Sendt: 04 Mar 2019 kl. 08:22
Jeg leder efter nogle 4 og 6 og 8 mm gummikugler, men dem jeg kan finde har et rimeligt stort hul igennem (1-1,2mm). Findes der ikke kugler med et hul der svarer til ca en knappenål eller lign?
Til top
ole menander Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
OleOrm

Tilmeldt:: 18 Feb 2005
Geografisk: midtJylland bl.a Hald Sø
Status: Offline
Beskeder: 188
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér OleOrm Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04 Mar 2019 kl. 08:31
gummistoppere ?
de har et lille hul og fås i forskellige størrelser
har selv en del ( Viborg)
Til top
Per Karlsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
PK Avatar

Tilmeldt:: 18 Mar 2004
Status: Offline
Beskeder: 1737
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér PK Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04 Mar 2019 kl. 10:55
Hej Poul.

Prøv lige at kigge forbi det link her:

https://seafishingbeads.dk

Jeg har gennem lang tid købt mange forskellige typer af deres gummi kugler, og så vidt jeg ved er alle med små huller.

Især deres fluo. er rigtig gode, og jeg bruger dem til mine gennemløbere og i min fluebinding.

Mvh
Per Karlsen.
Til top
Ivan møller Nielsen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
imn

Tilmeldt:: 18 Aug 2004
Status: Offline
Beskeder: 91
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér imn Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04 Mar 2019 kl. 15:50
Hej.

Eller måske her; men de er muligvis for store i hullet http://www.toko.dk/perler-plastik-perler-bloede-c-208_203.html?osCsid=86b4b13f2e7dfd6d86006ba389e572c0

ellers måske her, rul næsten helt ned eller kik i oversigt efter gummiperler http://www.lionfish.dk/Lionfish_startop.htm

MVH, Ivan.
Til top
Benjamin Blomgren Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
ben

Tilmeldt:: 29 Apr 2005
Geografisk: sø,å.kyst
Status: Offline
Beskeder: 9
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér ben Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13 Mar 2019 kl. 19:44
hey fandt dem her, måske kan de bruges.Tongue

www.toko.dk/selvlysende-bloede-perler-p-1271.html?osCsid=1102e599277907db85c6a21dac1b4351

held & fiskelykke Hug
Til top
Jørn Mortensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Jørn Mortensen

Tilmeldt:: 27 Nov 2005
Geografisk: Århus
Status: Offline
Beskeder: 157
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Jørn Mortensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13 Mar 2019 kl. 20:20
Se lionfish.dk der findes de
mvh Jørn
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum