Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Sage one 11,6 #8

 Besvar Besvar
Forfatter
Peter Hjortshøj Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Peterfisk1

Tilmeldt:: 03 Maj 2018
Geografisk: Østjylland
Status: Offline
Beskeder: 8
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Peterfisk1 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Sage one 11,6 #8
    Sendt: 29 Mar 2020 kl. 22:53
Overvejer denne Switch stang, Sage One 11,6#8, men er usikker på linevægt til den.Har læst at den kaste med 500 gratins, lyder nu voldsomt, da andre stænger kaster med 23 gr #8
Til top
Kasper Johansson Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Kasper J Avatar

Tilmeldt:: 16 Okt 2004
Geografisk: Sønderjylland
Status: Offline
Beskeder: 218
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Kasper J Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 30 Mar 2020 kl. 08:16
Jeg har modellen i klasse 7, og den kaster rigtig fint med vægte omkring 21-24g. Når jeg bruger den i større vande, som fx norske elve, bruger jeg helst omkring 24g, da det lader stangen rigtig godt.

Mvh Kasper
Til top
Henrik Christiansen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
master

Tilmeldt:: 06 Mar 2013
Geografisk: Sønderjylland
Status: Offline
Beskeder: 31
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér master Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 30 Mar 2020 kl. 09:51
Hej

Jeg har stangen i klasse 6 og bruger en guidline compact multi tip på 24g og det passer 100% til satangen. Med de kort skydehovder kan man sagtens følge Sage anbefaling af line vægt. Sage one serien er super stænger de kaster farmragene
jeg har også en Method og en x serie men 9 ud af 10 gange vælger jeg min One
Hvis du vælger at købe stangen så prøv om du ikke kan låne et par liner i forskellige  længer og vægt og se hvad der passer dig bedst 

Mvh Henrik
 
Til top
Jesper Fohrmann Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
fishmadman Avatar

Tilmeldt:: 13 Sep 2008
Status: Offline
Beskeder: 404
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér fishmadman Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 30 Mar 2020 kl. 20:53
Den kaster både fint med # 8 og 9... en dejlig stang i Sage’s efterhånden omfangsrige switch serie - jeg ejer desværre ikke stangen - har dog fisken en god del med den udgave

Venligst Jesper

Redigeret af fishmadman - 30 Mar 2020 kl. 20:54
Til top
Peter Hjortshøj Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Peterfisk1

Tilmeldt:: 03 Maj 2018
Geografisk: Østjylland
Status: Offline
Beskeder: 8
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Peterfisk1 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 30 Mar 2020 kl. 21:32
Tak for input, og fine svar👍😀

Til top
 Besvar Besvar

Skift forum