Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Valg af let stang til begynder

 Besvar Besvar
Forfatter
Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Toja75 Avatar

Tilmeldt:: 13 Apr 2020
Geografisk: København
Status: Offline
Beskeder: 6
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Toja75 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Valg af let stang til begynder
    Sendt: 14 Apr 2020 kl. 12:36
Hej, har brug for nogle gode råd, og dette ser ud til at være det rette sted. Jeg er virkeligt nybegynder, men er startet med et godt Greys sæt en 9 fods 6# stang på hjul og Line tilpasset. Fik den anbefalet som god all around stang. Nu kunne jeg godt tænke mig en lidt blødere og mere livlig stang til p&t. Har set et kit fra A. Jensen til 1200, men det er en 4/5# stang, så der vil jeg vel næppe mærke den store forskel, tænker jeg? Skal vel ned en ren 4 eller måske endda 3? Jeg har så fået et tilbud på en A. Jensen 4# Mykiss, kom sidste år, det bliver lidt dyrere, men ser godt ud. Jeg kan også give 300 mere, og så begynder det at være over mit budget, men så er det med en A. Jensen 8 fod Spook Light line 3# stang. Den koster oprindeligt næsten det dobbelte, men er 7 år gammel! Er A. Jensen overhovedet et godt fabrikat, de er aldrig med på lystfiskerens anmeldelser, og ikke mange forhandler dem til forskel fra Scierra, Greys etc?Til sidst, er der nogen som har erfaring med Scierra Baby Brook Combo en 3# på kun 3,7 fod. Den ser sjov ud, men er det bare noget pjat? Kan ikke finde nogle anmeldelser. Det var en lang smøre. På forhånd tak for hjælpen, knæk og bræk
Til top
Niels Ole Kjær Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Ole K. Avatar

Tilmeldt:: 04 Jan 2013
Geografisk: Sønderjylland
Status: Offline
Beskeder: 240