Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Rødvinsfluen - Zonker

 Besvar Besvar
Forfatter
Ole Søndergaard Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Vormstrupfiskeren Avatar

Tilmeldt:: 11 Dec 2008
Geografisk: Karup Å
Status: Offline
Beskeder: 173
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Vormstrupfiskeren Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Rødvinsfluen - Zonker
    Sendt: 30 Apr 2020 kl. 16:08
Er der nogen der ligger inde med mønsteret på denne flue eller har et link til et sted hvor jeg kan se det.

Har du evt. erfaringer med den, kunne det også være sjovt at høre om.
Til top
Per Karlsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
PK Avatar

Tilmeldt:: 18 Mar 2004
Status: Offline
Beskeder: 1737
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér PK Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 30 Apr 2020 kl. 16:58
Hej Ole.

Fluen ses på den søgning her:


Jeg har ikke erfaring med binding / fiskeri med Rødvins Fluen, men jeg har farvet en del nakker / skind til med fiskere, der bruger den i praksis.

Farven ligger tæt op af de helt gamle farver, til Flash 9, men er lidt mørkere.

Korsholm fører mønsteret, så mon ikke du kan vride mønsteret ud af personaletWink

Mvh
Per Karlsen


Redigeret af PK - 30 Apr 2020 kl. 16:58
Til top
Carsten O Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
carsten o

Tilmeldt:: 08 Nov 2012
Geografisk: SydFyn
Status: Offline
Beskeder: 670
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér carsten o Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 30 Apr 2020 kl. 18:43
Som PK rigtig skriver har korsholm den i denne udgave : https://www.korsholm.dk/golden-beis-28576.html
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum