Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hjælp?

 Besvar Besvar
Forfatter
Per Karlsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
PK Avatar

Tilmeldt:: 18 Mar 2004
Status: Offline
Beskeder: 1737
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér PK Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Hjælp?
    Sendt: 03 Jul 2020 kl. 23:03
Jeg har i mine gemmer fundet 2 nye ekstra spoler med bagliner. De har ligget i flere sæsoner, aldrig brugt, og var en del af en byttehandel.

Nu er jeg rigtig på den, for jeg kan ganske enkelt ikke huske, hvad hjulmærke disse ekstraspoler er tilCry

Jeg tror, det er nogle af de tidlige Scierra hjul, men har ikke data på dem. Jeg har målt spolerne op, og håber ud fra de data, at nogen her på forummet, kender hjulet. Jeg har desværre ikke selve hjulet, og mener kun jeg fik ekstra spolerne ved daværende byttehandel. Der et 2 vejs leje monteret!

På forhånd tak.




Mvh
Per Karlsen.




Redigeret af PK - 03 Jul 2020 kl. 23:04
Til top
Lasse Karlsson Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
LasseK Avatar

Tilmeldt:: 06 Jan 2000
Status: Offline
Beskeder: 1427
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér LasseK Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04 Jul 2020 kl. 16:04
Ligner spolen fra et gammelt vision VR.

Mvh
Lasse
Teori er godt, viden er bedre....
Til top
Per Karlsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
PK Avatar

Tilmeldt:: 18 Mar 2004
Status: Offline
Beskeder: 1737
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér PK Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04 Jul 2020 kl. 17:22
Hej Lasse.

Tror du har retSmile, nu skal vi bare finde ud af, hvad størrelse det er!

Måske er der nogen, som har et katalog, over Vision Vr hjulet i 1. udgave. Et foto af data, af Vision Vr er meget velkommen, med aktuelle data!

Jeg har absolut ingen ide' om, hvad mærke det er, men Vision er nok et rigtig godt bud!

Mvh
Per Karlsen.
Til top
Per Karlsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
PK Avatar

Tilmeldt:: 18 Mar 2004
Status: Offline
Beskeder: 1737
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér PK Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04 Jul 2020 kl. 21:49
Så er der happy ending, på tråden her. Jeg har fået bekræftet, at det er et Vision Vr 68 (Kl. 6 / 8), og det er de første modeller, i den serie, som blev lavet.

Der var 4 størrelser i serien, med et ret så stor laksehjul, som største model, det hed 1212. De andre modeller var str. 89 - 1011, og blev i starten lavet i hel blanke udførsler, med vip personers navn indgraveret, men til almindeligt salg var hjulene sorte.

Mange tak for hjælpen, der var også et par hjul i opklaringen, så nu er der ekstra spoler til demSmile

Mvh
Per Karlsen.
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum