Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Genstridig folie på spinnerblad.

 Besvar Besvar
Forfatter
frank pedersen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
folp

Tilmeldt:: 07 Jun 2005
Geografisk: jylland
Status: Offline
Beskeder: 549
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér folp Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Genstridig folie på spinnerblad.
    Sendt: 14 Jul 2020 kl. 16:50
 jeg har købt et par spinnere,desværre er der noget rødt reflextape på bladet, hvordan fjerner jeg det så bladets metal bliver synligt?har prøvet mekanisk med skalpel,og det er bare op af bakke,har også prøvet rensebenzin og brun sæbe i plastik natten over, ingen virkning.
Til top
Per Karlsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
PK Avatar

Tilmeldt:: 18 Mar 2004
Status: Offline
Beskeder: 1737
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér PK Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 14 Jul 2020 kl. 17:07
Hej Frank.

Jeg plejer at bruge fortynder eller plum, men du har ret, det kan være svært, at få afCry

Jeg tager tit folierne af, især fra de billige agn, og erstatter folierne med mine egne labels, fra min inkjet printer, det virker fint, og så får man nøjagtig den dekorering, man ønsker.

Da trykte labels ikke er vandtætte i farverne, så der ligges en omgang decoupagelak på først, og herefter en finish af gulvlak, gerne to gange lak, så holder dekorationen i mange sæsoner.

Mvh
Per Karlsen.
Til top
frank pedersen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
folp

Tilmeldt:: 07 Jun 2005
Geografisk: jylland
Status: Offline
Beskeder: 549
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér folp Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 14 Jul 2020 kl. 19:44
Tak Per det var bedre med fortynder,og fik trukket papiret af så kun limen var tilbage.
Til top
flemming kaae neergaard Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
flemming n

Tilmeldt:: 16 Aug 2011
Geografisk: hadsten
Status: Offline
Beskeder: 15
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér flemming n Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 15 Jul 2020 kl. 17:20
Prøv med en hår tørrer eller en varme pistol Mvh Flemming
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum