Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Koldrøgning i Syd og Sønderjylland

 Besvar Besvar
Forfatter
Ole Søndergaard Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Vormstrupfiskeren Avatar

Tilmeldt:: 11 Dec 2008
Geografisk: Karup Å
Status: Offline
Beskeder: 173
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Vormstrupfiskeren Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Koldrøgning i Syd og Sønderjylland
    Sendt: 05 Nov 2020 kl. 20:51
Er der nogle her i dette forum, der ved hvor man kan få røget et par havørreder fra åen?

Det må gerne være et sted i Sønderjylland.
Til top
Jørgen Rohde Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
trutta Avatar

Tilmeldt:: 14 Apr 2006
Geografisk: Horsens / Vejle fjorde & østjyllands kyster
Status: Offline
Beskeder: 77
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér trutta Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 06 Nov 2020 kl. 00:52

Hej Ole Smile

Nu ved jeg ikke hvad du betragter som Syd og Sønderjylland..?? Men jeg kan og vil klart anbefale Thomas i Hovedgård (12 km. nord for Horsens) som har Hovedgård Røgeri Vestergade 11 8732 Hovedgård Tlf. 75661072 

Jeg har brugt Thomas i snart 30 år og er aldrig blevet skuffet.

Mvh.

Jørgen                                                                   



Redigeret af trutta - 06 Nov 2020 kl. 00:55
Til top
Henrik L. Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Henrik L.

Tilmeldt:: 29 Mar 2003
Status: Offline
Beskeder: 637
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Henrik L. Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 06 Nov 2020 kl. 22:46
Hej,

Du kan også prøve Røgeriet Bakkebo, Herredsvejen 26 i Lejrskov mellem Kolding og Lunderskov. Har gode erfaringer med røgeriet, der ligger ret tæt på motorvejen (E-20), hvis du kommer langvejs fra.

Mvh Henrik


Til top
 Besvar Besvar

Skift forum