Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Grejbutikker fluebinding mm

 Besvar Besvar
Forfatter
jan holland Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
gumbas

Tilmeldt:: 31 Dec 2007
Geografisk: støvring
Status: Offline
Beskeder: 359
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér gumbas Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Grejbutikker fluebinding mm
    Sendt: 17 Feb 2021 kl. 14:55
Nu hvor det koster told og moms når man køber grej mm fra England over de sædvanlige beløbsgrænser for dette, er der så nogle gode udenlandske butikker med rimelige priser her i EU, som kan anbefales?


Til top
Per Karlsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
PK Avatar

Tilmeldt:: 18 Mar 2004
Status: Offline
Beskeder: 1737
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér PK Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17 Feb 2021 kl. 15:51
Hej Jan.

Nu ved jeg ikke om du søger generelle køb indenfor fluebinding, eller du helt har specielle ting, som du ønsker at erhverve.

Jeg nu i mange år handlet her https://mistpool.com/ når tingene ikke har nået sammen i danske butikker.

Jeg synes de har en rigtig udsøgt service - noget er fragtfrit, en ikke uvæsentlig ting, når der handles i Danmark, så er det ofte en udgift der generer mig, når der købes små partier, det bliver ofte alt for dyrt, med de former for porto, som bringes i brug.

Jeg er meget tilfreds med varerne fra Mistpool, men om det lige er billigt? ja det må du selv vurdere, jeg har ikke noget at klage over, med kvaliteten.

Mvh
Per Karlsen.
Til top
Steen Ellemose Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
SE

Tilmeldt:: 27 Maj 2008
Geografisk: sydvestjylland
Status: Offline
Beskeder: 93
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér SE Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17 Feb 2021 kl. 16:57
Jeg er helt enig med Per Karlsen. Mistpool leverer en fin service og har et godt udvalg.
Et andet alternativ er bogdangawlik.com.
Til top
jan holland Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
gumbas

Tilmeldt:: 31 Dec 2007
Geografisk: støvring
Status: Offline
Beskeder: 359
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér gumbas Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17 Feb 2021 kl. 21:24
Tak for svar. 

Andre der kender til gode butikker?    

Mistpool kender jeg og også Taimen, men EU er jo stort, så der må være andre gode webshops?

Har handlet meget i UK bla ved https://www.lakelandflytying.com/ eller via Ebay men pga told og moms, så er det slut nu, for omkostningerne der kommer oveni er for store, når PostNord opkræver gebyr.  Lidt surt da man kan få mange fine ting derovre. 
Til top
Allan Wermuth Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
wermuth

Tilmeldt:: 28 Dec 2007
Geografisk: Fyn
Status: Offline
Beskeder: 226
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér wermuth Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17 Feb 2021 kl. 22:52
Troutline i Rumænien er også rigtig fin, når det gælder fluebindingsmaterialer.


mvh
Allan Wermuth
Til top
Peter Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
P.M.

Tilmeldt:: 01 Mar 2010
Status: Offline
Beskeder: 508
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér P.M. Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 22 Feb 2021 kl. 09:39
Bogdan Gawlik i Polen
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum