Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Ambassadeur Black Max 3600

 Besvar Besvar
Forfatter
Jack Brandenburg Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Brandenburg

Tilmeldt:: 05 Aug 2007
Geografisk: Isefjorden/vestsjælland
Status: Offline
Beskeder: 12
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Brandenburg Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Ambassadeur Black Max 3600
    Sendt: 30 Mar 2021 kl. 02:36
Jeg har været heldig at få fingre i et meget velholdt Ambassadeur Black Max 3600 (uden "c"), men æsken fulgte desværre ikke med. Er der nogen der kan og vil sende mig lidt data om hjulet, anbefalet linekapacitet o.s.v - og meget gerne lidt reklame for hjulet fra Nap og Nyt. De var, så vidt jeg forstår, kun på markedet i '93 og '94 - hvilket passer meget godt med nummeret i hjulfoden. Det siger produktionsår '92.
Håber at få stillet min nysgerrighed, på forhånd tak.
Jack


Til top
Per Karlsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
PK Avatar

Tilmeldt:: 18 Mar 2004
Status: Offline
Beskeder: 1737
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér PK Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 30 Mar 2021 kl. 10:56
Hej Jack.

Jeg har været ejer af Black Max 3600 C, og det var et forrygende langt kastende hjul. Mit var tunet, så jeg fik her brug for mine evner, som gammel konkurrence kaster. Det var bare et godt hjul, meen et økonomisk tilbud gjorde at jeg byttede det over til et af mine i dag absolutte favorithjul, nemlig Multihjul Shimano Calcutta XT 200, men det skal ikke fratage Black Max sine utrolig gode egenskaber + at det er ganske holdbart.
Hvis du vil have oplysninger om Black Max kunne du skimme det link her:

http://www.123nu.dk/lystfiskeri/forum/forum_posts.asp?TID=48049&PID=442518

Jeg havde selv meget svært ved at finde oplysninger, men daværende fik vi her på forummet vendt Black Max grundigtTongue

Mvh
Per Karlsen.


Redigeret af PK - 30 Mar 2021 kl. 10:58
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum