Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Flueæsker.

 Besvar Besvar
Forfatter
Per Karlsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
PK Avatar

Tilmeldt:: 18 Mar 2004
Status: Offline
Beskeder: 1737
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér PK Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Flueæsker.
    Sendt: 23 Jun 2021 kl. 16:47
Jeg har været påjagt efter billige flueæsker længe,og fik et praj om, at Toko.dk fører nogle glimrende flueæsker.

Jeg tog chansen, og købte et større antal, og må konstatere, at priserne, som var her, var aldeles rimelige, og æskerne er fine.

Jeg vil lige dele de oplysninger:

https://toko.dk/vare-kategori/andet-fiskeri-tilbehoer/grejaesker/flueaesker/

Jeg har generelt den opfattelse, at nogle flueæsker er helt urimelige i priserne, hvis man kun skal opbevare fluer. Ok, jeg har også de dyre æsker, både C&F og Wheatley, men de er købt brugt, til helt andre priser, end nye æsker, men da jeg tit laver mine flueæsker om, så de bliver tunet til mit private brug, så er sådan en billig æske lige sagen, evt. at lave om.

Jeg bruger gerne det clips system, som nogle C&F æsker har, hvor flue pladerne kan skiftes. Systemet sætter jeg over i de billige æsker, og laver fluepladen af polycarbonat, hvor der så er sat skum eller dele fra en pilatis måtte på pladen, så har jeg et flueæske system, som kan bruges til alverdens typer fluer, uden at det koster spidsen af en jetjagerWink

De billige æsker holder udemærket, og ved at lave et system, hvor fluepladen kan skiftes, ja så er der uendelig mange muligheder, for opbevaring af ens flue samling.

Blot til orientering.

Mvh
Per Karlsen.
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum