Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Kan ikke oprette aktion?

 Besvar Besvar
Forfatter
Frank Pedersen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
stalling 22

Tilmeldt:: 02 Okt 2007
Status: Offline
Beskeder: 39
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér stalling 22 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Kan ikke oprette aktion?
    Sendt: 15 Sep 2021 kl. 11:18
Jeg er logget ind som aktiv bruger har grøn flueben som indlogget ,men får at vide at jeg ikke kan oprette aktion fordi mit password er forkert ? der er da noget galt her, har prøvet 5-6 gange ,løsning?

Redigeret af stalling 22 - 15 Sep 2021 kl. 11:18
Til top
Frank Pedersen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
stalling 22

Tilmeldt:: 02 Okt 2007
Status: Offline
Beskeder: 39
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér stalling 22 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 15 Sep 2021 kl. 11:41
Nå nu virkede det i 10 forsøg, men fik så ikke billede på min Rio Slickshooter og andre oplysninger da jeg ikke troede det virkede.

Til top
Carsten O Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
carsten o

Tilmeldt:: 08 Nov 2012
Geografisk: SydFyn
Status: Offline
Beskeder: 670
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér carsten o Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 15 Sep 2021 kl. 13:58
Hej Frank

Så længe der ikke er nogen der har budt på din auktion kan du slette den og lave en ny hvor du kan få foto med  Wink
Til top
Frank Pedersen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
stalling 22

Tilmeldt:: 02 Okt 2007
Status: Offline
Beskeder: 39
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér stalling 22 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 15 Sep 2021 kl. 14:05
Tak ja men husker ikke hvordan :) prøver

Til top
Carsten O Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
carsten o

Tilmeldt:: 08 Nov 2012
Geografisk: SydFyn
Status: Offline
Beskeder: 670
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér carsten o Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16 Sep 2021 kl. 15:17
Hej Frank

Tryk på køb/salg som ligger øverst-
Tryk på indtast annonce
Tryk på redigere/slet
Tryk på dine indtastninger
Tryk på auktion

Her skulle alle dine nuværende auktioner samt afsluttede auktioner gerne være.

Du kan nu slette eller redigere i dine auktioner,,,men kun hvis du ikke har modtaget et bud Wink
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum