Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Fiskeri Fjerritslev/Limfjorden

 Besvar Besvar
Forfatter
Jess Andreasen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
JessMaam

Tilmeldt:: 15 Apr 2011
Status: Offline
Beskeder: 12
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér JessMaam Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Fiskeri Fjerritslev/Limfjorden
    Sendt: 14 Jul 2022 kl. 18:27
Fiskeri Fjerritslev/Limfjorden

Hej alle. Jeg skal i sommerhus i næste uge d.16-23.07.2022 ved Slettestrand med hele den pukkelryggede, og vil rigtig gerne ud og svinge stangen.

Jeg kommer ikke fra området,og kan se at der er flere muligheder både ved kyst og Limfjord, men hvad er godt lige nu? Jeg kan fiske det meste, men har dog ikke surftcasting grej. Jeg har bil, så kan godt køre lidt efter fiskeriet.

Ydermere mere har I så nogle forslag til aktiviteter ved havet/fjorden man kan lave med sin familie? Jeg har læst mig til, at man ikke skal samle østers i fjorden på denne årstid, men er der andet i den du som I vil foreslå?

Kæmpe tak fra en fiske fra Østjylland.
Til top
Mikkel Christensen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
mikl

Tilmeldt:: 23 Mar 2006
Geografisk: Nibe
Status: Offline
Beskeder: 27
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér mikl Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16 Jul 2022 kl. 14:54
Jeg ville nok satse på havbars ved de nærliggende svinklovene eller ved Bulbjerg. Tror også I måske kan være heldige at ramme kystnære makrel ved Bulbjerg ved solnedgang.
Det kræver selvfølgelig at vinden forholder sig nogenlunde rolig eller går over i østlig retning. Ellers er der jo mole i løkken og hirtshals og hanstholm havne, men ved ikke om det giver det vilde for tiden. 
Til top
Jens Nielsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
jnielsen

Tilmeldt:: 27 Aug 2008
Status: Offline
Beskeder: 183
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér jnielsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16 Jul 2022 kl. 19:08
Hvis du vil fiske i Limfjorden, så er der inspiration at hente her ...

https://lystfiskerilimfjorden.dk/
Til top
Jess Andreasen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
JessMaam

Tilmeldt:: 15 Apr 2011
Status: Offline
Beskeder: 12
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér JessMaam Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17 Jul 2022 kl. 08:04
Mange tak for svarene :) Nu skal jeg bare se lidt på hvordan vejret arter sig.
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres