Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

YKK Vislon Aquaguard skyder

 Besvar Besvar
Forfatter
Emil Haslund Larsen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
semulje

Tilmeldt:: 23 Apr 2015
Geografisk: Vestmøn
Status: Offline
Beskeder: 9
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér semulje Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: YKK Vislon Aquaguard skyder
    Sendt: 05 Apr 2023 kl. 07:26
Hej.

Lynlåsen på min Patagonia River Salt er gået i stykker og den er udenfor garanti. Det er skyderen der er faldet af. Jeg har fundet en del guides til hvordan man skifter sådan en og det er der ikke nogen ben i. 
Problemet er at finde nogen der forhandler dem. Er der andre der har erfaringer med dette?

Mvh.
Emil
Til top
Lars Møllenberg Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Møllenberg Avatar

Tilmeldt:: 26 Mar 2012
Status: Offline
Beskeder: 124
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Møllenberg Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 07 Apr 2023 kl. 12:25
Hej. Jeg tror bare, at du skal få din grejhandler til at sende dem til Patagonia. De reparerer dem uden omkostninger- det har jeg selv fået gjort på indtil flere Patagoniajakker. Også selvom jeg ikke har kvittering (købt brugt). Jeg har aldrig betalt noget.
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres