Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hjælp til at finde det rigtige P&T

 Besvar Besvar
Forfatter
Steen Jørgensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
S. Jørgensen

Tilmeldt:: 11 Maj 2010
Status: Offline
Beskeder: 107
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér S. Jørgensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Hjælp til at finde det rigtige P&T
    Sendt: 06 Jun 2023 kl. 19:11
Til kommende familie arrangement søger jeg tips til p&t steder i det Jyske, mellem Aarhus og til Haderslev og fra østkysten og ind til midten af højderyggen.
God plads, mulighed for hytte udlejning, lidt legefaciliteter og ok sanitære forhold samt en fornuftig eje.
Så hvis du kender et par steder så lad mig det endeligt at vide. Jeg har trawlet hjemmesiderne, men de giver desværre ikke alle informationer.
Knæk & Bræk Steen V Jørgensen
Til top
Jesper Rasmussen (*) Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Rasmussen Avatar

Tilmeldt:: 06 Jan 2000
Geografisk: Århus
Status: Offline
Beskeder: 360
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Rasmussen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 07 Jun 2023 kl. 22:44
Det ligger godt en lille smule længere mod Nordvest, men Hessellund Sø camping i Karup kunne være et rigtigt godt bud. De har eget P&T både til voksne og børn og nogle rigtigt fine hytter i flere størrelser og legepladser og rigtigt fine sanitære forhold.

Inden for kort afstand ligger der iøvrigt flere andre P&T søer i området så mulighederne er mange

Jesper Rasmussen
Til top
Steen Jørgensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
S. Jørgensen

Tilmeldt:: 11 Maj 2010
Status: Offline
Beskeder: 107
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér S. Jørgensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11 Jun 2023 kl. 10:51
Hej Jesper - Tak for tippet. Jeg har været "omkring" Hessellund, pga deres fine ry, men som du selv skriver, så er der et pænt stykke over til nord / syd motorvejen.
Det kunne være at det skulle genovervejes.
Mvh/Steen
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum