Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Efterlysning af dansk fiskefilm

 Besvar Besvar
Forfatter
Thomas Schreiber Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
schreiber Avatar

Tilmeldt:: 04 Mar 2007
Status: Offline
Beskeder: 339
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér schreiber Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Efterlysning af dansk fiskefilm
    Sendt: 27 Aug 2023 kl. 09:08
Hej,

Da jeg var barn, så jeg flere gange en dansk fiskefilm, min far havde optaget på VHS, hvor der bl.a. blev fisket efter stalling med vådflue, som blev lagt i en creel. Der var også en sekvens, hvor en herre bandt en flue til en, i bytte for et stykke fisk på brød :-) 
Jeg vil meget gerne gense filmen, men jeg kan ikke huske hvad den hedder, eller har nogen form for søgekriterie, jeg kan gå efter. Er der nogen her, der kan huske, hvad filmen hedder? Jeg husker også en herre der fiskede på kysten, og som selv byggede sin stang. Måske var det fra samme film - måske ikke. Hvis I har den mindste form for info om ovenstående, vil jeg blive meget taknemmelig.

På forhånd tak!

Mvh Thomas
Til top
Hans-Erik Nielsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
hean Avatar

Tilmeldt:: 14 Jan 2004
Status: Offline
Beskeder: 625
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér hean Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 27 Aug 2023 kl. 10:10
måske "Den tovlige dyrlæge"
Til top
Thomas Schreiber Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
schreiber Avatar

Tilmeldt:: 04 Mar 2007
Status: Offline
Beskeder: 339
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér schreiber Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 27 Aug 2023 kl. 11:11
Nej det er ikke den. Der er heller ikke noget, i det jeg skriver, som passer på den film.

Mvh Thomas
Til top
Per Møldrup Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
moldruper

Tilmeldt:: 03 Jul 2005
Geografisk: Østjylland
Status: Offline
Beskeder: 40
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér moldruper Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28 Aug 2023 kl. 07:41
Prøv at søge på Sowinski Film
Til top
Milton Christensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
McHardy

Tilmeldt:: 30 Nov 2005
Status: Offline
Beskeder: 186
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér McHardy Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28 Aug 2023 kl. 12:11
Hej Thomas.....

Sowinski film ville jeg også prøve. Jeg mener at huske der var omtale af hans film i
de gamle SPORTSFISKEREN, mener omkring 60-70-erne.
Knæk & Bræk med din søgen.

Milton
Til top
Thomas Schreiber Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
schreiber Avatar

Tilmeldt:: 04 Mar 2007
Status: Offline
Beskeder: 339
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér schreiber Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28 Aug 2023 kl. 16:28
Tak 👍🏻
Med venlig hilsen
Thomas Schreiber
Til top
Ole W. Knudsen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
olewk

Tilmeldt:: 23 Jan 2003
Geografisk: Midtjylland
Status: Offline
Beskeder: 1
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér olewk Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10 Sep 2023 kl. 10:27
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres