Print side | Luk vindue

Bahamas video

Udskrevet fra: 123nu.dk
Kategori: Fiskevand
Forum navn: Udenlandsk eksotisk fiskeri
Forum beskrivelse: Eksotisk fiskeri i udlandet
Web-adresse: http://www.123nu.dk/lystfiskeri/forum/forum_posts.asp?TID=44991
Udskrevet den: 11 Maj 2024 kl. 10:12


Emne: Bahamas video
Besked fra: Henrik_Møller
Emne: Bahamas video
Posteringsdato: 30 Okt 2012 kl. 22:19
Skvattede over denne:

https://vimeo.com/16514374#

Vinder  af silvertrout award for bedste saltvandsfilm i 2011.. Den er super fed... Og så gør det naturligvis heller ej noget at det er samme sted vi laver ture til,... :-)  blink blink.. og inden politiet kommer rendende.. så HAR vi købt reklameplads. .:-)

NÅ.. enjoy.. :-) og FISH ON!!


-------------
FISH ON, www.lakseture.dk
Alaska, Mexico, Bahamas



Svar:
Besked fra: leif P
Posteringsdato: 31 Okt 2012 kl. 10:37
Dælme være skjøønt, at stå der med fusserne i det lune hav !  Flot video
For filmen -  10 Point
For musiken - 3 Point     Cool
Leif P
 


-------------
Because:Maybe one day i will catch a mermaid!


Besked fra: Steen Kehler
Posteringsdato: 31 Okt 2012 kl. 10:54
Der ser da lækkert ud --- men det er sgu da godt nok en stressende video med alle de klip, man skulle tro, at de var på ecstasy eller coke, da de lavede den.


Besked fra: Henrik_Møller
Posteringsdato: 31 Okt 2012 kl. 11:44
Ahh både Ove og Steen.. det er jo moooooderne . :-).. sådan gøres alting i dagens filmverden.. :-).. altså både det klipmæssige og musikken.. jeg synes nu blot det er en ganske god appetitvækker til vores ture til Andros/Bahamas..  giver da et fint indblik i hvad det er man skal ned og hygge sig med.. :-) I januar/februar måned, mens der skovles sne i DK.. :-)

vh
TRHM


-------------
FISH ON, www.lakseture.dk
Alaska, Mexico, Bahamas


Besked fra: john 2000
Posteringsdato: 31 Okt 2012 kl. 12:15
Citat: Henrik_Møller

Ahh både Ove og Steen.. det er jo moooooderne . :-).. sådan gøres alting i dagens filmverden.. :-).. altså både det klipmæssige og musikken.. jeg synes nu blot det er en ganske god appetitvækker til vores ture til Andros/Bahamas..  giver da et fint indblik i hvad det er man skal ned og hygge sig med.. :-) I januar/februar måned, mens der skovles sne i DK.. :-)

vh
TRHM
Jeg vil så håbe at i ikke får det så koldt som vi havde det sidste år. Der var så koldt at vi måtte fiske i vadejakker.Cry



Print side | Luk vindue