Print side | Luk vindue

UV Folie.

Udskrevet fra: 123nu.dk
Kategori: Spinnefiskeri
Forum navn: Endegrejs fremstilling
Forum beskrivelse: Fremstilling af blink, woblere, spinnere o.s.v.
Web-adresse: http://www.123nu.dk/lystfiskeri/forum/forum_posts.asp?TID=51373
Udskrevet den: 28 Mar 2024 kl. 10:47


Emne: UV Folie.
Besked fra: PK
Emne: UV Folie.
Posteringsdato: 03 Dec 2017 kl. 22:37
Jeg skal i gang med en større omgang dekoration af støbte blink, fra min egen kreation.

Jeg bruger gerne trykte labels, og de normale flexs folier, i alverdens farver og mønstre + meget tynde regnbue folier (Fiskehud), men kunne godt tænke mig, en meget tynd gennemsigtig folie, med UV farver.

Jeg har aldrig ejet sådanne folier, men kravet skal være, at limen på foliens bagside er stærk, og folien kan tåle Junkers gulvlak, som valgt slut finish.

Er der nogen, som har kendskab til, hvor sådan en folie evt. kan erhverves?

På forhånd tak.

Mvh
Per Karlsen.



Svar:
Besked fra: skeldal
Posteringsdato: 04 Dec 2017 kl. 17:52
Hejsa min kone er skiltemaler hun siger det kan man godt få det er ens i farverne men man kan godt printe på det vis man vil


Besked fra: PK
Posteringsdato: 04 Dec 2017 kl. 18:48
Hej Claus.

For lige at præcisere hvad jeg søger, så flg.:

Det UV film, jeg gerne vil have fingre i, skal have en klæbende bagside, som almindelig blink tape, men være gennemsigtig, med en given UV farve.

Jeg skal ikke printe på dette, da jeg i forvejen benytter klare labels, så UV filmen skal ikke have print på!

Omkring skiltemaler, og folier til alle mulige formål, så er jeg bekendt med diverse printbare folier, også fra Avery, men min ide var måske noget, der kommer i nærheden at de folier, pigerne bruger til deres negle, dog med klæbende bagside, da jeg ikke vil rode med påsmøring af lim, på selve blinket!

Mvh

Per Karlsen.




Print side | Luk vindue